news-background
news-background

سریال The Magicians پس از ۵ فصل کنسل شد

شبکه‌ی Syfy اعلام کرد که فصل پنجم سریال فانتزی «جادوگران» (دانلود سریال The Magicians با لینک مستقیم) آخرین فصل آن خواهد بود. فصل پنجم که در قالب ۱۳ اپیزود ساخته شده از ژانویه‌ گذشته پخش شده بود و اول آوریل آینده به پایان می‌رسد.

داستان سریال از رمان‌های پرفروشی به همین نام نوشته‌ی «لیو گراسمن» اقتباس شده و ماجراهای گروهی از جوانان بیست و چند ساله از دانشگاه برکبیلز را دنبال می‌کند که به استعدادهای جادویی خود پی‌ می‌برند. پخش سریال از ژانویه سال ۲۰۱۶ آغاز شد پربیننده‌ترین سریال‌های شبکه در چهار فصل اخیر بود.

پایان این سریال بدین معناست که در شبکه‌ی کابلی Syfy متعلق به ان‌بی‌سی‌یونیورسال تنها چند عنوان متن محور خواهد داشت. این شبکه آماده‌ی پخش چندین سریال جدید از جمله سریال ترسناکی با الهام از «روز مردگان» (Day of the Dead) به کارگردانی «جورج ای. رومرو» می‌شود.

اخبار سینمای جهان - سریال The Magicians پس از ۵ فصل کنسل شد

شبکه‌ی Syfy با انتشار بیانیه‌ای گفته است: «سریال «جادوگران» با پنج فصل فوق‌العاده بخشی از خانواده‌ی ما بود. همچنانکه به پایان این سیاحت نزدیک می‌شویم، مایلیم از «جان مک‌نامارا»، «سرا گمبل»، «هنری آلنسو مایرز»، «لیو گراسمن»، و سایر عوامل، بازیگران، نویسندگان و کارگردانان به خاطر هنر زیبای‌شان قدردانی کنیم. اما مهم‌تر از همه از هواداران به خاطر حمایت‌شان تشکر می‌کنیم. به دلیل وجود شما، جادو تا ابد در قلب ما باقی خواهد ماند.»

«جادوگران» در استودیوی یونیورسال کیبل پروداکشن و به تهیه‌کنندگی مک‌نامارا، گمبل، مایرز، «کریس فیشرز» و «مایکل لاندن»، و «جنس ویلیامز» تولید شد. «جیسون رالف»، «استلا میو»، «الیویا تیلور دادلی»، «هیل اپلمن»، «سامر بیشل»، «ریک ورثی»، «بریتنی کارن» و «ترور آینهورن»‌ از جمله بازیگران ای مجموعه بودند.

فصل پنجم سریال تا این جا به صورت میانگین ۴۱۵ هزار بیننده ۱۸ تا ۴۹ ساله را برای هر اپیزود تا هفت روز پس از انتشار به خود جذب می‌کند. فصل دوم با ۹۰۰ هزار بیننده برای هر اپیزود پربیننده‌ترین فصل سریال بود.

به دنبال پایان «جادوگران»، سریال‌های «واینونا ارپ» (Wynonna Earp) و «ون هلسینگ» (Van Helsing) طولانی‌ترین سریال‌های شبکه باقی می‌مانند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۴ اسفند ۱۳۹۸ ۰۱:۲۸

البته از پارسال هم توی مصاحبه گفته بودن که با فصل 5 تمومش می‌کنن. یعنی نیمه‌کاره نمی‌مونه.

نمایش اسپویل