news-background
news-background

«کلینت ایستوود» از ترامپ دل کند: «مایک بلومبرگ» باید رئیس جمهور شود

«کلینت ایستوود» که در سال ۲۰۱۲ در «مجمع ملی جمهوری‌خواهان» سخنرانی کرده و در سال ۲۰۱۶ از ریاست جمهوری «دونالد ترامپ» حمایت کرده بود، به نظر می‌رسد که تغییر موضع داده و از «مایک بلومبرگ» نامزد دمکرات ریاست جمهوری آمریکا ستایش کرده است.

ایستوود بازیگر و کارگردان ۸۹ ساله با «وال استریت ژورنال» پیرامون مسائل مختلفی مصاحبه کرده، اما غافلگیرکننده‌تر از همه حمایت او از یک سیاستمدار بوده است. ایستوود می‌گوید: «بهترین کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که «مایک بلومبرگ» را انتخاب کنیم.» او ادعا می‌کند یک آزادی‌خواه است و به نظرات دیگران احترام می‌گذارد، اما می‌گوید بهتر است «دونالد ترامپ» رفتار نجیب‌تری داشته باشد و روی افراد اسم نگذارد. ایستوود می‌گوید: «من شخصاً ترجیح می‌دهم که او خودش را تا این سطح پایین نیاورد.»

آخرین اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

گرایشات ایستوود نسبت به سال ۲۰۱۶ وقتی که او از ترامپ حمایت کرد به این علت که نگران بود «هیلاری کلینتون» مسیر اوباما را دنبال کند، تغییر پیدا کرده. او در آن سال گفته بود: «[کلینتون] با سیاستمدار شدن به ثروت رسید. من از ثروت دست کشیدم تا سیاستمدار شوم. تردیدی ندارم که «رونالد ریگان» هم برای سیاستمدار شدن ثروت را رها کرد.»

ایستوود در مصاحبه با «وال استریت ژورنال» در مورد جنبش ضد-آزار جنسی #MeToo ادعا می‌کند که رفتارهای جنسی ظالمانه در صنعت فیلمسازی از دهه‌ی ۱۹۴۰ «بسیار فراوان» بودند. او زنانی که در مقابل این افراد مقاومت می‌کنند را تحسین می‌کند.

این کارگردان کهنه‌کار سال گذشته فیلم «ریچارد جوول» (Richard Jewell) با بازی «پل والتر هاوزر»، «اولیویا وایلد»، «سم راک‌ول»، «کتی بیتس» و «جان هم» را روی پرده برد. این فیلم که حضوری غیرمنتظره در فصل اهدای جوایز داشت، با بودجه‌ی ۴۵ میلیون دلاری ساخته شد و ۳۵.۶ میلیون دلار در سراسر دنیا فروش کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۴ اسفند ۱۳۹۸ ۱۲:۳۷

تو دیگه چرا مرد؟! یه عمر محافظه‌کار بودی حالا آخر عمری میای آزادی‌خواه میشی؟ نمیذاشتن فیلم بسازی؟ خب نذارن تو که دیگه احتیاجی به فیلم ساختن نداری.

نمایش اسپویل