news-background
news-background

«الی راث»‌ از بازی Borderlands برای سینما اقتباس می‌کند

«آوی آراد»، «آری آراد» و «اریک فیگ» تهیه‌کنندگان این اقتباس سینمایی از بازی ویدیویی خواهند بود.

«الی راث» کارگردان «مسافرخانه» (Hostel) و «تب کابین» (دانلود فیلم Cabin Fever با لینک مستقیم) برای کارگردانی اقتباس سینمایی از بازی ویدیویی اکشن «سرزمین‌های مرزی» (Borderlands) برای استودیوی لاینزگیت برگزیده شد. «کرگ مازین» نویسنده‌ی برنده‌ی امی فیلمنامه‌ی این پروژه را به نگارش درمی‌آورد و «آوی آراد» و «آری آراد» از طریق کمپانی «آراد پروداکشنز» تهیه‌کنندگان آن خواهند بود. بازی ویدیویی اکشن «سرزمین‌های مرزی» توسط «گیرباکس سافت‌ور» توسعه یافت و 2K آن را منتشر کرد.

راث روز پنجشنبه با انتشار بیانیه‌ای در این باره گفت: «بسیار هیجان‌زده‌ام که به دنیای «سرزمین‌های مرزی» وارد می‌شود، و با فیلم‌نامه، تهیه‌کنندگان و استودیویی بهتر از این ممکن نبود این اتفاق روی دهد. با لاینزگیت در گذشته سابقه‌ی کسب موفقیت‌هایی را داشته‌ام و احساس می‌کنم که ما در کنار هم رشد کردیم و مسیر کارگردانی من باید به سمت این پروژه‌ی بزرگ و جاه‌طلبانه منتهی می‌شد.»

آخرین اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

فیلم «سرزمین‌های مرزی» آخرین اقتباس از بازی‌های ویدیویی پس از «مورتال کامبت» (Mortal Kombat)، «فیلم پرندگان خشمگین» (The Angry Birds Movie)، «پوکمون: کارآگاه پیکاچو» (Pokemon: Detective Pikachu) و «سونیک خارپشت» (Sonic the Hedgehog) برای سینماست.

«نیتان کاهان» مدیر استودیوی لاینزگیت در این خصوص می‌گوید: «با هنر الی و فیلمنامه‌ی کرگ، باور داریم که راه را برای به تصویر کشیدن پر‌هرج‌ومرج «سرزمین‌های مرزی» به شکلی که برای هواداران بازی و سینماروها جذاب باشد هموار کرده‌ایم.»

راث اخیراً فیلم «خانه‌ای با یک ساعت درون دیوارهایش» (The House With a Clock in Its Walls) با بازی «جک بلک» و «کیت بلانشت»، و «آرزوی مرگ» (Death Wish) با بازی «بروس ویلیس» را برای ام‌جی‌ام ساخته است. او پیش‌تر «تب کابین» و «تق تق» (Knock Knock) را برای لاینزگیت کارگردانی کرده بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۳ اسفند ۱۳۹۸ ۱۲:۵۰

این بازی فوق العاده است ، گرافیک متفاوت و اکشن بی پایان ولی به عنوان یک طرفدار جدی این بازی معتقدم فیلمی که ساخته خواهد شد اسف بار خواهد بود .

نمایش اسپویل