news-background
news-background

اولین تریلر رسمی Fast & Furious 9 منتشر شد

استودیوی یونیورسال همزمان با برگزاری یک کنسرت زنده از تریلر رسمی «سریع و خشن ۹» (دانلود فیلم F9 با لینک مستقیم) رونمایی کرد. در این کنسرت خوانندگانی مانند «کاردی بی» که در فیلم هم نقش‌آفرینی کرده به اجرای ترانه‌هایی پرداختند.

هر دو فیلم «سرنوشت خشمگین» (The Fate of The Furious) و «هابز و شا» (Hobbs & Shaw) پایه‌گذار داستان قسمت نهم بودند. در این قسمت سازمان «ایتیون» که شخصیت «سایفر» با بازی «شارلیز ترون» عضوی از آن و شخصیت «بریکستون» را پدید آورده بوده، خطری جدی برای «دام» و «لتی» به شمار می‌رود. با نقش بر آب شدن نقشه‌های این تشکیلات شیطانی به دنبال غلبه دام بر سایفر، ایتیوون به دنبال انتقام است.

«جان سینا» چهره‌ی جدید چندگانه در رابطه با قسمت نهم در گفتگو با «کلایدر» می‌گوید: «فکر می‌کنم «سریع ۹» خونی تازه در رگ‌های چندگانه جاری سازد. اولین قسمت فیلم در مورد مسابقات اتومبیل‌رانی خیابانی بود و سپس به فیلم‌هایی دیوانه‌وار تکامل پیدا کرد. اما حالا، روایتی جهانی دارد و هیچ‌گاه خودش را تکرار نمی‌کند و از خود می‌پرسد: «این آدم‌ها دفعه‌ی بعد قرار است چه کنند؟» اما همزمان داستان‌هایی در مورد خانواده بازگو می‌کند. اینکه مخاطبین سراسر جهان با آن ارتباط برقرار می‌کنند و اینکه چقدر داستان فیلم و چندگانه جهانی شده شگفت‌انگیز است.»

بازیگران «اف۹» شامل «وین دیزل»، «شارلیز ترون»، «میشل رودریگز»، «هلن میرن»، «جوردانا بروستر»، «لوداکریس»، «تایریس گیبسون»، «ناتالی امانوئل»، «لوکاس بلک»، «جان سینا»، «مایکل روکر»، «کاردی بی»، «فین کول» می‌شوند و کارگردانی آن بار دیگر به «جاستین لین» سپرده شده است.

دنیای «سریع و خشن» همچنان در حال گسترش است. سال گذشته‌ی میلادی اسپین‌آف «هابز و شا» با بازی «جیسون استاتهام» و «دووین جانسون» روی پرده رفت و نت‌فلیکس وعده داد که انیمیشن «سریع و خشن» را می‌سازد. بازی ویدیویی «تقاطع سریع و خشن» (Fast & Furious Crossroads) نیز بهار آینده برای پلی استیشن ۴، پی‌سی و اکس‌باکس وان منتشر می‌شود.

قسمت نهم «سریع و خشن» ۲۲ می سال ۲۰۲۰ (۲ خرداد ماه ۱۳۹۹) اکران می‌شود. پیش‌تر گزارش شده بود که قسمت دهم چندگانه بهار سال ۲۰۲۱ عرضه خواهد شد.

   

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۷ بهمن ۱۳۹۸ ۲۱:۱۴

دام ماشین دزد بود یا فوق کوماندو ، تارزان و سوپرمن

نمایش اسپویل
۱۲ بهمن ۱۳۹۸ ۲۲:۴۹

Face palms*

نمایش اسپویل
۱۲ بهمن ۱۳۹۸ ۱۰:۵۲

مصرف کنندگان گرامی فقط به فکر مصرف کردن کالا باشید، هیچ سوالی نپرسید و ذهن‌تان را درگیر چیزی نکنید و هیجان‌زده منتظر مصرف کردن کالای بعدی باشید. با آرزوی مصرف کردن‌های خوش!

نمایش اسپویل
۱۲ بهمن ۱۳۹۸ ۰۸:۴۰

تخیل دیگه داره پاره میکنه این فیلم رو فقط چرا اون (هان) رو برگردوندن به زندگی بهترین قسمتی که دیدم همون توکیو دریفت بود

نمایش اسپویل