news-background
news-background

«هوگو ویوینگ» در Matrix 4 بازی نمی‌کند؛ «مذاکره با مارول غیرممکن است»

«مأمور اسمیت» با بازی ویوینگ یکی از کلیدی‌ترین شخصیت‌های چندگانه‌ی «ماتریکس» بود.

برادران وارنر به صورت رسمی بازگشت «کیانو ریوز» و «کری-آن ماس» در قسمت چهارم «ماتریکس» (Matrix 4) را تأیید کرده است. این چندگانه بدون شخصیت‌های «نئو» و «ترنیتی» بی‌معناست. بسیاری ممکن است معتقد باشند که همین مسئله در مورد «مأمور اسمیت» هم صدق می‌کند، شخصیت شرور سه‌گانه‌ی واچوفسکی‌ها که نقش آن را «هوگو ویوینگ» بازی کرد. «مأمور اسمیت» یکی از کلیدی‌ترین شخصیت‌های چندگانه بود، بنابراین انتظار می‌رفت که او در قسمت چهارم هم ظاهر شود. با این حال، ویوینگ در این پروژه مشارکت نخواهد کرد. او در مصاحبه با «تایم‌اوت لندن» می‌گوید به علت بازی در تئاتر «ملاقات» از «ماتریکس ۴» کناره‌گیری کرده است.

ویوینگ می‌گوید: «باعث تأسف است اما ابتدا پیشنها بازی در [«ملاقات»] را دریافت کردم و سپس پیشنهاد «ماتریکس» را، بنابراین می‌دانستم که قرار است ساخته شود اما از تاریخ آن اطلاعی نداشتم. فکر کردم که می‌توانم در هر دو همکاری کنم و هشت هفته زمان برد تا متوجه شویم که تاریخ‌ها مشکلی ایجاد نمی‌کنند – در این مدت نقش پیشنهادی در نمایش «ملاقات» را نپذیرفته بودم. با کارگردان فیلم «لانا واچوفسکی» در ارتباط بودم، اما در نهایت به این نتیجه رسید که برنامه‌ی دو پروژه با یکدیگر سازگار نیست. سپس ما تاریخ را تغییر دادیم و او نظرش را عوض کرد. آن‌ها بدون من فیلم را می‌سازند.»

احتمال ظاهر شدن «مأمور اسمیت» در «ماتریکس ۴» با بازیگر دیگری همچنان وجود دارد، چرا که طبق آخرین شایعات داستان فیلم در مورد نسخه‌های جوان‌تر شخصیت‌های سه‌گانه است، اما غیبت ویوینگ قطعاً احساس خواهد شد. «جیدا پینکت اسمیت» از دیگر بازیگران سابق چندگانه است که در قسمت چهارم به چهره‌های جدیدی چون «جسیکا هنویک»، «نیل پاتریک هریس»، «جاناتان گراف»، «توبی آنوومر»، «مکس رایملت» و «اریندیرا ایبارا» می‌پیوندد.

ویوینگ در این مصاحبه می‌گوید به این علت با شخصیت «رد اسکول» در «انتقام‌جویان: آخر بازی» و «انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت» غایب بوده که مذاکره با مارول «غیرممکن» است. او در سال ۲۰۱۱ در «کاپیتان آمریکا: اولین انتقام‌جو» در این نقش ظاهر شد.

ویوینگ می‌گوید: «بازی در نقش «رد اسکول» را بسیار دوست داشتم. بسیار لذت‌بخش بود. ما قرار بود برای بای در سه فیلم قرارداد ببندیم: فکر می‌کردم «رد اسکول» در «کاپیتان آمریکا» بازنگشته اما ممکن است در «انتقام‌جویان» به عنوان یک شخصیت شرور بازگردد. اما سپس آن‌ها قرارداد را تغییر دادند و پول بسیار کمتری برای بازی در «انتقام‌جویان» نسبت به فیلم اول پیشنهاد کردند، در حالی که این مبلغ برای بازی در دو قسمت فیلم بود. آن‌ها وعده داده بودند که با هر فیلم مبلغ قرارداد افزایش پیدا می‌کند. می‌گفتند: «فقط باید صداپیشگی کنی، زیاد سخت نیست.» من در واقع مذاکره با آنان را ناممکن می‌دانم.»

«راس مارکواند» بازیگر سریال «مردگان متحرک» در دو فیلم «جنگ بی‌نهایت» و «آخر بازی» به جای شخصیت «رد اسکول» صداپیشگی کرد و شخصیت با گرافیک کامپیوتری خلق شد.

برادران وارنر «ماتریکس ۴» را ۲۱ می ۲۰۲۱ (۳۱ اردبیهشت ماه ۱۴۰۰) در آمریکا اکران می‌کند. فیلمبرداری این فیلم از ماه فوریه آغاز می‌شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲ بهمن ۱۳۹۸ ۱۷:۳۴

داستان قسمت جدید رو کسی میدونه چیه؟

نمایش اسپویل
۲ بهمن ۱۳۹۸ ۱۸:۰۴

هنوز از داستان اطلاعاتی درز نشده اما شخصا حدس میزنم مربوط بشه به قبل از داستان شماره اول

نمایش اسپویل