news-background
news-background

سریال اختصاصی شخصیت «چاکی» از سری فیلم‌های Child’s Play ساخته می‌شود

گزارش ساخت سریال اسپین-آف فیلم «بازی بچگانه» (Child’s Play) به نام «چاکی» برای اولین بار سال گذشته منتشر شد و به نظر می‌رسد که بالاخره توسط شبکه سای‌فای ساخته خواهد شد. «دان مانچینی» اولین فیلم «بازی بچگانه» را در سال ۱۹۸۸ نوشت و تاکنون شش فیلم از این مجموعه ساخته شده است. فیلم اسلشر «بازی بچگانه» درباره عروسکی به نام «چاکی» است که روح یک قاتل زنجیره‌ای آن را تسخیر کرده است.

ماجرای سریال با دیده شدن عروسک «چاکی» در یک شهر کوچک شروع می‌شود و پس از آن آرامش این شهر از بین می‌رود. قتل‌های وحشتناک ناشی از این اتفاق موجب افشای برخی از رازهای تاریک شهر می‌شود و در همین حال دوستان و دشمنان قدیمی «چاکی» برای روشن کردن حقیقت به شهر می‌آیند. در این سریال همچنین گذشته «چاکی» و تبدیل او از یک بچه معمولی به یک هیولا را نیز خواهید دید.

مانچینی نویسنده فیلم «بازی بچگانه» به عنوان نویسنده، تهیه‌کننده اجرایی و کارگردان قسمت اول در این سریال حضور خواهد داشت. این اولین حضور وی در شبکه سای‌فای پس از سریال «کانال صفر» (Channel Zero) است. «نیک آنتوسکا»، «دیوید کرشنر» و «هارلی پیتون» تهیه‌کنندگی اجرایی این سریال و کمپانی یونیورسال کانتنت سازنده آن هستند.

«کریس مک کامبر» رئیس شبکه در مصاحبه‌ای گفت: «شخصیتی که دان و دیوید خلق کردند بیش از ۳۰ سال است که تماشاگران را ترسانده. میراث و ماندگاری شخصیت «چاکی» به دلیل داستان سرایی خلاقانه و طرفداران وفادار این مجموعه در طول سالیان بوده است. ما از همکاری مجدد با «نیک» و یو‌سی‌پی در این سریال سای فای جدید بسیار خوشحالیم و مفتخریم که برای اولین بار با حضور سازندگان اصلی این مجموعه، شخصیت «چاکی» را به خانه‌ها می‌آوریم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید