news-background
news-background

پوستر جدید Star Wars: Rise of Skywalker رونمایی شد؛ «جی‌جی آبرامز»: کری فیشر قلب داستان جنگ ستارگان بود

پوستر رسمی «جنگ ستارگان: ظهور اسکای‌واکر» (Star Wars: The Rise of Skywalker) دیزنی و لوکاس‌فیلم شنبه شب در نمایشگاه D23 رونماییی شد. این فیلم به کارگردانی «جی‌جی آبرامز» آخرین قسمت از «حماسه‌ی اسکای‌واکر» خواهد بود که اواخر دسامبر امسال اکران می‌شود.

اولین پوستر رسمی فیلم ری و کایلو را مقابل هم نشان می‌دهد و چشمان امپراطور در پس‌زمینه نظاره‌گر این نبرد است. در حین برگزاری این پنل، آبرامز و «کیتلین کندی» روی صحنه آمدند درحالی که موسیقی «جان ویلیامز» برای «جنگ ستارگان» طنین انداخته بود. آبرامز گفت تریلر فیلم هنوز آماده‌ی انتشار نشده است.

«آنتونی دنیلز» بازیگر بریتانیایی نقش C-3PO با صدایی شبیه به شخصیتش در چندگانه در این باره گفت: «چه پایانی. دوست دارم هرچه زودتر نتیجه‌ی همکاری در ماه‌های گذشته با جی‌جی را با شما به اشتراک بگذاریم.» آبرامز در ادامه یاد و خاطره‌ی «کری فیشر» را گرامی می‌دارد و او را «قلب این داستان» می‌نامد. او می‌گوید در ابتدا قصد کارگردانی «ظهور اسکای‌واکر» را نداشته اما کتاب خاطرات فیشر را به یاد آورده. «کری فیشر» در کتاب خود توصیه کرده بود آبرامز قسمت پایانی داستان اسکای‌واکر را کارگردانی کند.

در حین برگزاری مراسم تصاویری از صحنه‌های نبرد و پرواز سفینه‌ی «استار دیسترویر» امپراطوری در فضا به نمایش درمی‌آید اما حاضرین در سالن بیش از همه با دیدن «امپراطور» به وجد می‌آیند.

آبرامز در ادامه گفت: «شخصیت لیا به نحوی قلب این ماجراست. وقتی که ما در مورد داستان با یکدیگر گفتگو می‌کردیم، متوجه شدیم که ممکن نیست بدون لیا این ۹ فیلم را به پایان برسانیم.»

فیشر دسامبر سال ۲۰۱۶ در سن ۶۰ سالگی در حین مسافرت هوایی از لندن به لس آنجلس دچار حلمه‌ی قلبی شد و از دنیا رفت. آبرامز می‌گوید هنوز تصاویری دیده نشده از این بازیگر در فیلم «نیرو برمی‌خیزد» در اختیار دارد و تصمیم دارد از آن‌ها در «ظهور اسکای‌واکر» استفاده کند.

در این مراسم «اسکار آیزک»، «کری راسل»، «نایومی آکی»، «دیزی ریدلی»، «جان بویگا»، «کلی ماری ترن» و «بیلی دی ویلیامز» هم حاضر بودند.

«جنگ ستارگان: ظهور اسکای‌واکر» در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۱۹ اکران می‌شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید