news-background
news-background

دنباله‌ Black Panther در سال ۲۰۲۲ اکران می‌شود

دیزنی شنبه شب در جریان برگزاری نمایشگاه D23 اعلام کرد که «پلنگ سیاه ۲» (Black Panther 2) مارول در تاریخ ۶ می ۲۰۲۲ اکران می‌شود. «رایان کوگلر» که برای کارگردانی و نویسندگی دنباله چهارمین فیلم پرفروش تاریخ آمریکای شمالی بازمی‌گردد، این خبر را با حضور روی صحنه در مرکز همایش‌های آناهایم اعلام کرد.

بازگشت کوگلر برای کارگردانی قسمت دوم اکتبر گذشته به تأیید رسیده بود. قسمت اول «پلنگ سیاه» (Black Panther) با فروش جهانی ۱.۳۵ میلیارد دلاری در حال حاضر یازدهمین فیلم پرفروش تاریخ است.

موفقیت آن فیلم سبب شد که مارول برای تولید قسمت بعدی به راحتی چراغ سبز نشان دهد. در «پلنگ سیاه» بازیگرانی چون «مایکل بی. جوردن» و «چادویک بوزمن» به همراه «لوپیتا نیانگو»، «لاتیشیا رایت»، «دانای گوریرا»، «انجلا بست»، «وینستون دوک»، «فارست ویتاکر» و‌ «استرلینگ کی. براون» نقش‌آفرینی کردند.

در «پلنگ سیاه»، تی‌چالا (بوزمن) پس از مرگ پدرش به پادشاهی واکاندا منصوب می‌شود. اما وقتی دشمنان قدیمی دوباره از راه می‌رسند، سرنوشت سرزمین بسیار پیشرفته‌ی آفریقایی واکاندا و تمام دنیا به خطر می‌افتد. شاه جوان باید به کمک هم‌پیمانانش قدرت کامل «پلنگ سیاه» را علیه دشمنان به کار بگیرد و آنان را تسلیم کند و در نهایت مردم سرزمینش را نجات دهد.

«پلنگ سیاه» در فوریه‌ی سال ۲۰۱۸ به نمایش درآمد و در آمریکای شمالی بیش از ۷۰۰ میلیون دلار فروخت. این فیلم اولین عنوان ابرقهرمانی تاریخ بود که در بخش بهترین فیلم سال نامزد دریافت جایزه‌ی اسکار می‌شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید