news-background
news-background

تریلر فصل سوم Stranger Things‌ منتشر شد

نت‌فلیکس اولین تریلر بلند فصل سوم «چیزهای عجیب» (Stranger Things) را منتشر کرد. شبکه کمتر از ۴۸ ساعت دیگر فیلم بیوگرافیکال گروه راک «مالتی کرو» (Mötley Crüe) را عرضه می‌کند، از این رو تریلر جدید سریال «برادران دافر» با ترانه‌ی (Home Sweet Home) این گروه آغاز می‌شود که در سال ۱۹۸۵ محبوبیت داشت.

سرویس نت‌فلیکس علاوه بر این تریلر حدودا سه دقیقه‌ای، اولین تصاویر از شخصیت‌های فصل سوم را که داستانش در تابستان اواسط دهه‌ی ۸۰ میلادی روی می‌دهد منتشر کرده است. «مایک ویلر»، «داستین هندرسون» و «لوکاس سینکلر» در کنار «نوآح اشنپ»، «اله‌ون» با بازی «میلی بابی براون» و «مکسین میفیلد» با بازی «سیدی سینک» نوجوانان این فصل از سریال خواهند بود که مطابق آنچه در تریلر می‌بینیم چهارم جولای را جشن می‌گیرند، شغل‌های تابستانی برعهده می‌گیرند و البته با هیولاهای درنده مواجه می‌شوند.

مایک با بازی «فین وولف‌هارد» در این فصل هشت اپیزودی که همزمان با «روز استقلال» پخش می‌شود می‌گوید: «ما دیگر بچه نیستیم. منظورم این است که با خودت چه فکری کرده‌ای؟ اینکه قرار است تمام روز را در زیرزمین خانه سپری کنیم؟»

افزون بر بازیگران نوجوان، «وایونا رایدر» و «دیوید هاربر» هم به ترتیب در نقش «مادر جویس بایرز» و «جیم هاپر» رئیس پلیس شهر هاکینز ایالت ایندیانا بازخواهند گشت. «شارلوت هیتون»، و «ناتایا دایر» نیز به همراه بازیگران جدیدی مانند «مایا هاک» به این فصل اضافه شده‌اند.

فیلم بیوگرافیکال گروه کرو که از کتاب خاطرات آن‌ها (The Dirt) اقتباس شده در تاریخ ۲۲ مارس منتشر می‌شود اما برای دیدن فصل سوم «چیزهای عجیب» تا ۴ جولای باید منتظر ماند. تا آن زمان نگاهی بیندازید به تصاویر جدید فصل سوم سریال در دوران ریاست جمهوری ریگان.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱ فروردین ۱۳۹۸ ۰۳:۰۶

از این سریال ها ادم احساس میکنه امریکایی ها هم تو دهه های طلاییشون (مث ما که 5 سال پیش یا دهه شصت و هفتاده) گیر کردن. خیلی دارن از اون سالها فیلم وسریال درس میکنن.

نمایش اسپویل
۲۹ اسفند ۱۳۹۷ ۲۰:۰۴

واقعا سریال بسیار خوب و جذابیه. فصل های اول و دوم که عالی بودن. تو فصل جدید هم که بازیگر های قبلی بزرگ شدن و بازیگر های جدیدی اضافه میشن و با یه داستان هیجان انگیز دیگه روبرو میشیم. بی صبرانه منتظر انتشار فصل سوم هستم.

نمایش اسپویل