news-background
news-background

تصاویر جدید از لیگ عدالت و ارم مخصوص زن شگفت انگیز منتشر شدند

این روزها شرکت برادران وارنر امیدی در دل همگان ایجاد کرده،این که فیلم جدید قرار است نوین و تازه باشد،نه از ان دسته فیلم های تکراری .فیلمی جدید با رویکردی جدید و تنوعی در حضور دو ابر قهرمان به شکل تازه. ولی تا زمان اکران فیلم باید منتظر باشیم و خود را سرگرم کنیم و این کار از دست برادران وارنر به نحو احسن بر می اید . روز گذشته این شرکت تصویر جدیدی از لیگ عدالت به همراه ارمی مخصوص زن شگفت انگیز را رونمایی کرد که در ادامه انها را خواهید دید.

wonder-woman-logo

نکته ای که درباره این لوگو مطرح است درباره گذشته زن شگفت انگیز ومعرفی پیشینه او توسط این ارم میباشد؛که به طور رسمی برای اولین بار در فیلم تقابل بتمن و سوپرمن : لیگ عدالت رونمایی شده است.شخصیتی که توسط گدت به ان پرداخته میشود؛پرنسس دیانا وخانواده اش را خواهیم دید ( شامل مادر او کنی نیلسن) در حالی که اولین برخورد خود با افسر نیرو هوایی ارتش امریکا استیو ترور را دارد،مردی که تاثیر بسزایی در زندگی او خواهد داشت و بلعکس تاثیرات شگفتی نیز از سمت پرنسس ما نیز دریافت خواهد کرد. هنوز انتظار میرود نکات بیشتری درباره فیلم برای ما اشکار شود اما هنوز خیلی تا زمان اکران فیلم باقی مانده است و امیدواریم در هفته های اینده تصاویر و نکات بیشتری از فیلم به دست برسد.

dawn-of-justice-art

و بعد از ان تصویر لیگ عدالت را داریم که گروهی به چشم میخورند که برای تفریح دور هم جمع نشده اند .تصویری که چند مورد را برای اولین بار به نمایش گذاشته است،وجود شخصیت  فلش (ازرا میلر) ؛سایر بورگ ( ری فیشر) در کنار بتمن و در طرف دیگر نیز سوپرمن؛زن شگفت انگیز و اکوامن ( جیسون موما) را داریم. به نظر میرسد "فانوس سبز" یا همان "Green Lantern" خودمان هنوز یا اماده فیلمبرداری نیست یا باید توقع دیدن او را در فیلم جدید نداشته باشیم.   فیلم تقابل بتمن و سوپرمن :لیگ عدالت در 25 مارس رونمایی خواهد شد،فیلم زن شگفت انگیز برای ژانویه 2017 برای رلیز در امریکا برنامه ریزی شده است و هنوز زمان مشخصی برای اکران ان در انگلستان در دست نیست. در مورد فیلم های فلش و سایبورگ نیز میتوانیم امیدوار باشیم که در سال 2018 و 2020 ان ها را خواهیم دید .  

۳۰نما کامل‌ترین آرشیو دانلود فیلم اکشن و استند آپ کمدی با زیرنویس فارسی

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید