news-background
news-background

بازگشت «چاکی» در اولین تریلر Child's Play با بازی «آبری پلازا»

 

استودیوی MGM اولین تریلر «بازی بچه‌گانه» (Child’s Play) را منتشر کرد و امیدوار است با این فیلم به موفقیتی در حد و اندازه‌ی «آن» (It) در سال ۲۰۱۷ دست یابد. آخرین قسمت از این چندگانه را «لارس کلوبرگ» فیلمساز نروژی کارگردانی کرده که بیشتر با فیلم ترسناک کوتاهی به نام (Polaroid) و اقتباسی منتشر نشده به صورت فیلم بلند از آن شناخته می‌شود. «سث گراهام اسمیت» و «دیوید کتزنبرگ» تهیه‌کنندگان فیلم «آن» موجب حضور مجدد «چاکی» بر روی پرده‌ی سینما شده‌اند.

در «بازی بچه‌گانه» بازیگر تازه وارد «گابریل بیتمن» در نقش «اندی بارکلی» بازی می‌کند، پسرکی که به تسخیر یک اسباب بازی شیطانی و مرموز درمی‌آید. «آبری پلازا» بازیگر سریال «پارک‌ها و تفریحات» (Parks and Recreation) در این فیلم نقش «کار» مادر اندی را ایفا کرده، درحالی که نقش کاراگاه قصه به «برایان تایری هنری» سریال «آتلانتا» سپرده شده است. این اولین بار است که فیلمی در این چندگانه بدون دخالت خالق داستان «دان مانچینی» تولید می‌شود. «چاکی» در این فیلم یک اسباب بازی پسرانه توصیف شده که کد برنامه‌نویسی آن هک شده و می‌تواند دست به اعمال خشونت‌آمیز بزند.

مانچینی سال گذشته وقتی که فیلمبرداری به تازگی آغاز شده بود گفت: «تمایلی به همکاری در این فیلم نداشتم زیرا ما به روش خودمان داستان «چاکی» را به پیش می‌بریم. طبیعی است که ناراحت شده باشم. بابت لحنم عذر خواهی می‌کنم، اما من دو فیلم ساخته‌ام که هر دو از «راتن تومیتوز» امتیاز ۸۳ درصد دریافت کرده‌اند. با وجود آنکه هیچکدام در سالن سینما اکران نشدند اما از آن‌ها استقبال به عمل آمد. ضمناً این من بودم که این شخصیت را خلق کردم و سه دهه‌ی تمام برای رشد آن تلاش کردم... بنابراین وقتی کسی می‌آید و می‌گوید خیلی دوست داریم نام شما را بر روی فیلم درج کنیم، احساس می‌کنید می‌خواهند از شما سوءاستفاده کنند. آن‌ها فقط تأیید ما را می‌خواستند و من شدیداً مخالفت کردم.»

تا به حال هفت قسمت از چندگانه «بازی بچه‌گانه» تولید شده و هریک با گذر زمان دارای لحنی کمیک‌تر شده‌اند. اولین قسمت فیلم به کارگردانی «تام هالند» و بازی «الکس وینسنت» در نقش «اندی بارکلی»، «کاترین هیکس» در نقش مادر او و «کریس ساراندون» در نقش یک کارآگاه روی پرده رفت. «بازی بچه‌گانه» در تاریخ ۲۱ ژوئن ۲۰۱۹ در آمریکا به نمایش درمی‌آید.

مشاهده‌ی تریلر اول Child's Play با کیفیت Full HD‌ (۳۶ مگابایت)

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ ۱۷:۳۸

سلام در خط یکی مونده به آخر بجای تولید شده نوشتید تولید شدخ در خط آخر هم کاترین رو نوشتید کاتریلن

نمایش اسپویل