زمان مطالعه: ۲ دقیقه
ابراز تمایل ABC به ریبوت سریال LOST
شبکهی ABC به تولید ریبوت سریال «گمشده» (LOST) ابراز تمایل کرد، اما چنین سریالی در حال حاضر در دست ساخت نیست. در «مجمع منتقدین تلویزیونی» روز سه شنبه ویدیویی کوتاه از آثار شاخص شبکه پخش شد و بخشی از آن به «متیو فاکس» بازیگر سریال اختصاص یافته بود که فریاد میزد «باید برگردیم!» پخش این لحظهی به یاد ماندنی «گمشده» که به فصل سوم سریال مربوط میشود، یکی از خبرنگاران را واداشت از «کری بروک» سؤال کند آیا احتمال تولید ریبوت سریال وجود دارد یا نه.
بروک در پاسخ میگوید: «از ایده به شدت استقبال خواهم کرد و به نظر من ریبوت جالبی میشود.» و هرچند توضیحاتی دلگرم کننده میدهد اما تولید ریبوت را تأیید نمیکند. با این حال، با توجه به محبوبیت سریال به نظر میرسد که تولید یک ریبوت یا ادامهی به هر شکل و فرمی که شده، برای شبکه اجتنابناپذیر باشد. «کارلتون کیوس» تهیهکننده سریال نیز چندی پیش در مورد احتمال بازگشت «گمشده» به تلویزیون مصاحبه کرده بود.
کیوس در سال ۲۰۱۷ گفته بود: «دیمون [لیندلاف] و خود من احساس میکنیم که برای داستانی که میخواستیم روایت کنیم فرصت کافی داشتیم. اولین سریالی بود که پایانش را خودمان تعیین کردیم و همان داستانی را بازگو کردیم که میخواستیم بازگو کنیم. تا به امروز، در مورد توسعهی اثری دیگر میان ما هیچگونه صحبتی شکل نگرفته است.»
با این حال کیوس با دخالت نویسندگان دیگر برای توسعهی دنیای سریال مشکلی ندارد: «بر این باورم که در آینده، فرد دیگری خواهد آمد و دنیای «گمشده» را توسعه میدهد و این به هیچ وجه اشکالی ندارد. نویسندگان جوان بینظیری وجود دارند. شاید «دیمین شزل» بخواهد موزیکالی بر اساس دنیای «گمشده» خلق کند، نمیدانم. اگر بخواهد میتواند.»
دیدگاهها
مهمان
برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
pesar_khaleh121
pesar_khaleh121
۳ دی ۱۳۹۸ ۰۰:۱۸
به جای ریبوت این برو بقیه فلش فوروارد رو بساز دیگه این رو که آخرش رو قهوه ایی کردین حداقل اونو درست کنین
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
Neda.R
Neda.R
۱۷ بهمن ۱۳۹۷ ۲۱:۵۶
به جای ریبوت برن گند فصل آخرشو جمع کنن و همونو بسازن
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
Radiohead.7
Radiohead.7
۱۷ بهمن ۱۳۹۷ ۲۰:۲۷
جان من دیگه با lost که برای ما اهمیت خاصی داره شوهی نکنید
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
ZAHIRMS86
ZAHIRMS86
۱۷ بهمن ۱۳۹۷ ۱۸:۳۱
کاش نسازن.. معنی نداره بخوان به هر چیزی گند بزنن.. مثل ادامه ی فرار از زندان که برای خالی نبودن عریضه ساختنش.. حرفشو زده سریال یه جوری که تمام شد و ادامه ای نیاز نداشته باشه... برن یه کار جدید بسازن جی جی ابرامز و لیندلاف خیلی خوش سلیقه ن قطعا می تونن یه چیز جدید جذاب بسازن..
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ