news-background
news-background

«ادی مورفی» در دنباله‌ی Coming to America بازی می‌کند

پارامونت «کرگ بروور» را برای کارگردانی «سفر به آمریکا ۲» (Coming To America 2) برگزید تا سرانجام دنباله‌ی کمدی پرفروش سال ۱۹۹۸ کلید خورده باشد. «ادی مورفی» نیز قرار است بار دیگر در نقش «اکیم» شاهزاده‌ی آفریقایی که برای یافتن همسر به محله‌ی «کوئین» نیویورک سفر می‌کند ایفای نقش کند. بروور اخیراً در فیلم «دولمایت اسم من است» (Dolemite Is My Name) مورفی را کارگردانی کرده و این ستاره به همکاری مجدد با کارگردان علاقه نشان داده است. مضمون توانمندسازی زن در جامعه در قسمت اول فیلم نیز با مسائل این روزهای هالیوود همخوانی دارد.

بازنویسی فیلمنامه را «کنیا بریس» با همکاری «بری بلاستین» و «دیوید شفیلد» نویسندگان قسمت اول انجام خواهد داد. مورفی علاوه بر بازیگری در کنار بریس و «کوین میشر» در این پروژه سرمایه‌گذاری هم می‌کند.

در دنباله‌ی فیلم، «اکیم» خبرهایی از پسر گمشده‌اش می‌شنود و باید به آمریکا سفر کند تا او را ملاقات کرده و تاج سلطنت «زاموندا» را به او واگذار کند. استودیو قصد دارد بازیگران قبلی فیلم از جمله «آرسنیو هال» که در نقش دستیار شاهزاده را بازی کرد، «شاری هدلی» در نقش «لیزا مک‌داول» که شاهزاده به او ابراز علاقه می‌کند، «جان آموس» در نقش پدر دختر، و «جیمز ارل جونز» در نقش پادشاه را برای قسمت دوم بازگرداند. تاریخ شروع فیلمبرداری هنوز نامشخص است، اما انتظار می‌رود بازیگران در سال ۲۰۱۹ جلوی دوربین بروند.

مورفی در خصوص این فیلم می‌گوید: «پس از سال‌ها انتظار، بسیار هیجانزده‌ام که توسعه‌ی فیلم «سفر به آمریکا ۲» آغاز شده است. در این فیلم ما با گروه بی‌نظیری به رهبری «کرگ بروور» همکاری می‌کنیم، فیلمسازی که اخیراً کار شگفت‌انگیزی در «دولمایت» انجام داد. من بسیار مشتاقم که همه‌ی این آثار کلاسیک و شخصیت‌های دوست داشتنی را به پرده‌ی سینما بازگردانم.»

فیلمبرداری «دولمایت اسم من است» با فیلمنامه‌ی «اسکات الکساندر» و «لری کاراژوفسکی» به پایان رسیده و مورفی در آن نقش بازیگر سرشناس سیاهپوست را بازی می‌کند. در این فیلم که نت‌فلیکس آن را عرضه خواهد کرد بازیگران دیگری چون «کیگان مایکل کی»، «کریس راک»، «کرگ رابینسون»، «وزلی اسناپس»، و «تی. آی» ایفای نقش کرده‌اند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید