news-background
news-background

«پدرو پاسکال» در نقش اصلی سریال «جنگ ستارگان» شبکه‌ی «دیزنی+» بازی می‌کند

به نظر می‌رسد که سریال «جنگ ستارگان» تا بازگشت به تلویزیون فاصله‌ی زیادی ندارد. به گزارش ورایتی، «پدرو پاسکال» نقش اصلی سریال «مندلوری» (The Mandalorian) را برعهده گرفته است.

از نقش پاسکال اطلاعاتی منتشر نشده، اما دوستداران «جنگ ستارگان» چیزهایی در مورد این سریال می‌دانند. لوکاس‌فیلم این سریال را از طریق سرویس استریمینگ جدید دیزنی موسوم به «دیزنی+» پخش خواهد کرد و «جان فاورو» در آن به عنوان نویسنده فعالیت می‌کند. علاوه بر این می‌دانیم که داستان آن بین سه‌گانه اول «جنگ ستارگان» و قسمت‌هایی که اخیراً به تولید رسیده اتفاق می‌افتد.

سریال «مندلوری» دوران پس از سقوط امپراطوری و پیش از دیکتاتوری نظامی «محفل یکم» را به تصویر می‌کشد و داستان یک تفنگدار تنها و زندگی دشوارش را بازگو می‌کند. در حال حاضر دیزنی تاریخ پخش سریال را مشخص نکرده، اما به نظر می‌رسد که مراحل انتخاب بازیگر در حال انجام باشد. استودیو پیش از این اعلام کرده بود که «دیو فیلونی» قسمت اول را کارگردانی می‌کند و «تایکا ویتیتی» کارگردان «ثور: رگنوراک»، «برایس دالاس هاوارد» و «دبورا چو» بعضی دیگر از اپیزودها را کارگردانی خواهند کرد.

پاسکال با بازی در سریال «بازی تاج‌وتخت» و «نارکوس» راه خود را برای ورود به سینما هموار کرد. وی سابقه بازی در «کینگزمن: حلقه‌ی طلایی» را نیز دارد و بعدها در فیلم «واندر وومن ۱۹۸۴» دیده خواهد شد.

پاسکال به این ترتیب تنها بازیگری است که حضورش در سریال «مندلوری» تأیید شده است. اخیراً شایعه بازی «کارل ودرز» نیز در این مجموعه به گوش رسیده بود اما دیزنی توضیحی در این خصوص ارائه نکرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید