زمان مطالعه: ۲ دقیقه
اولین تصویر از شخصیت Bane در سریال Gotham
شخصیت «بین» سرانجام در فصل پنجم و پایانی سریال پیشدرآمد بتمن یعنی «گاتهام» (Gotham) ظاهر میشود. در اولین تصویر رسمی از این شخصیت «شین وست» بازیگر این نقش را با لباس مخصوص «بین» مشاهده میکنیم.
این تصویر از پشت صحنه سریال آخر هفته گذشته منتشر شد و وست را با ماسک پیشرفته و دور چشم قرمز نشان میدهد. ظاهر او مطمئناً با روایتهای مختلفی که در گذشته از «بین» دیده بودیم متفاوت است، ضمن آنکه این تصویر شاید شکل نهایی دشمن بتمن در سریال نباشد. تصویر بالا را «زه چون» نویسنده و تهیهکننده سریال دوشنبه شب با هواداران به اشتراک گذاشت.
هفته گذشته چند تصویر دیگر از شخصیت «بین» به شبکههای اجتماعی راه یافت، اما این اولین بار است که ما تصویر کامل لباس و ماسک «بین» را میبینیم. در کامیک کان نیویورک، پس از مدتها گمانهزنی «جان استیونز» تأیید کرد که وست قرار است در سریال نقش «بین» را ایفا کند و وعده روایتی متفاوت را به هواداران داد.
کمرشکنی در این روایت از «بین» نیز رخ میدهد اما نه برای بتمن. در جریان یک درگیری، «بین» کمر «آلفرد» خدمتکار و دوست صمیمی بتمن با بازی «شان پرتوی» را میشکند.
فصل پنجم و آخر سریال «گاتهام» در سال ۲۰۱۹ از شبکه فاکس پخش میشود.
دیدگاهها
مهمان
برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
esmaaiel
esmaaiel
۲ آبان ۱۳۹۷ ۱۰:۲۳
آخه شما یه نگاه به کمیکها، انیمیشن ها و بازی های بتمن بندازید، کجای این شبیه "بین" هستش؟!!! بازم صدرحمت به "بین" شوالیه تاریکی برمیخیزد.
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
Eli_Gq
Eli_Gq
۲ آبان ۱۳۹۷ ۰۳:۵۱
سریالش عالیه همه شخیت ها رو باهم دیدن یه رویا بود .. منظورم برای فیلم یا سریال هستش نه گیم یا انیمیشن یا کمیک .. پنگوئن خیلی خوبه و ریدلر
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
sobhan445
sobhan445
۲ آبان ۱۳۹۷ ۰۰:۳۳
کاراکتر پردازی هم بلدنیستن اینا!!! بیشتر به درد ترمیناتور میخوره تا شخصیت بین
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ