زمان مطالعه: ۲ دقیقه
سازندگان Sherlock سریالی خوناشامی خواهند ساخت
به گزارش پایگاه خبری هالیوود ریپورتر، سازندگان سریال تحسینشده Sherlock در تلاشند تا با کمک نتفلیکس، سریالی با درونمایه خوناشامی بسازند. گفته شده که نتفلیکس برای ساخت این اثر با شبکه BBC همکاری خواهد کرد. این اثر که در واقع مینیسریالی سه قسمته است، Dracula نام دارد که نویسندگی و کارگردانیاش برعهده استیون موفات و مارک گیتیس است. این دو پیش از این سابقه ساخت سریال Sherlock را داشتهاند و کاملاً با دنیای رسانهای چون تلویزیون آشنا هستند.
طبق اطلاعات منتشر شده، این سریال قرار است داستان خود را از سال 1987 در ترانسیلوانیا آغاز نماید و در طول زمان به پیش بیاید. مدیر تولید محتوای شبکه BBC در این خصوص اعلام کرد که حضور نوابغی چون سازندگان سریال Sherlock در این سریال باعث شد تا بلافاصله جواز تولید اثر را خریداری نمایند. این مینیسریال توسط شبکه BBC One در خاک بریتانیا پخش خواهد شد و نتفلیکس وظیفه انتشار آن در نقاط دیگر جهان را برعهده خواهد داشت. اطلاعات بیشتری در خصوص این اثر در اختیار نیست.
دیدگاهها
مهمان
برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
soran58
soran58
۲۳ مهر ۱۳۹۷ ۲۲:۱۱
چه خوب ! مگه کسی هست عاشق سریال شرلوک و عواملش نباشه ؟! کاش کمبربچ هم نقش اول رو بازی کنه . انگلیسیا کارشون درسته تو سریال
The Good Guy
The Good Guy
Reza.D
۲۶ مهر ۱۳۹۷ ۱۹:۱۴
اون کاریزمایی که برای دراکولا بودن نیاز هست رو نداره . برای نقش افراد باهوش و نخبه کاملن مناسبه ولی برای بازی در نقش شخصی مثل دراکولا به نظرم جالب نمیشه.
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
Reza.D
Reza.D
The Good Guy
۲۵ مهر ۱۳۹۷ ۰۲:۱۹
سفیدی و بلند قد بودن رو که داره ????
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
The Good Guy
The Good Guy
۲۳ مهر ۱۳۹۷ ۲۳:۰۲
در خوب بودن کامبربچ شکی نیست ولی به نظرم برای بازی در نقش دراکولا مناسب نیست .
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ