news-background
news-background

اولین تریلر رسمی برای فیلم X-Men: Dark Phoenix منتشر شد

«دارک فینکس» یکی از به یادماندنی‌ترین داستان‌های کامیک‌ «مردان-ایکس» است. اکنون پس از مدت‌ها انتظار فاکس قرن بیستم اولین تریلر رسمی برای فیلم «مردان-ایکس: دارک فینکس» (X-Men: Dark Phoenix) را عرضه کرده تا دوستداران این چندگانه نگاهی اجمالی به حوادث پیش رو بیندازند. این تریلر شب گذشته در تاک-شوی «جیمز کوردن» رونمایی شد.

در این فیلم همه توجهات به «جین گری» با بازی «سوفی ترنر» معطوف شده چرا که او با نیرویی کیهانی برخورد کرده و در آستانه مرگ قرار می‌گیرد. سؤال کلیدی اینجاست که این اقتباس سینمایی تا کجا قصه را پیش می‌برد. در ویدیو گری را می‌بینیم که به ققنوس تبدیل شده و زندگی دوستان جهش‌یافته‌اش را تهدید می‌کند. «پروفسور اکس» با بازی «جیمز مک‌آووی» فاش می‌کند که آماده است تا «نیروی ققنوس» را آزاد کند. دیگر اعضای گروه برای مبارزه و محافظت از «جین گری» شامل «مگنیتو» با بازی «مایکل فاسبندر»، «میستیک» با بازی «جنیفر لارنس»، «سایکلاپس» با بازی «تای شرایدن» و همچنین «بیست» با بازی «نیکلاس هولت»، «استورم» با بازی «الکساندر شیپ»، «نایت‌کرالر» با بازی «کودی اسمیت-مک‌فی» و «کوییک‌سیلور» با بازی «ایوان پیترز» می‌شوند. اما چهره جدید دیگری که جین را به آزادسازی قدرتش ترغیب می‌کند، شخصیتی سپید-مو با بازی «جسیکا چستین» است، که به نظر نمی‌رسد نیت خیری داشته باشد.

این اولین بار نیست که از داستان «ققنوس» اقتباسی سینمایی صورت می‌گیرد. در سال ۲۰۰۶ این چندگانه سعی کرد با فیلم «مردان ایکس: آخرین ایستادگی» (X-Men: The Last Stand) این قصه را با کارگردانی «برت رتنر» روایت کند اما این اثر خیلی زود از یادها رفت.

فاکس قرن بیستم پس از آنکه چندین بار تاریخ اکران فیلم «دارک فینکس» را تغییر داد، سرانجام اعلام کرد که این فیلم در تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۱۹ روی پرده می‌رود.

دانلود و تماشای آنلاین تریلر X-Men: Dark Phoenix 2019

     

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۳ بهمن ۱۳۹۷ ۱۰:۰۱

سلام. لینک به تریلر و فیلم اصلی خرابه

نمایش اسپویل
۳ بهمن ۱۳۹۷ ۱۲:۳۷

سلام ممنون از شما اصلاح شد

نمایش اسپویل
۱۷ مهر ۱۳۹۷ ۱۳:۴۵

همونطور که برای فیلم لوگان پایان فوق العاده در نظر گرفتن باید برای فیلم مردان ایکس هم در نظر بگیرن چون واقعا این فیلم داره آبکی میشه

نمایش اسپویل
۶ مهر ۱۳۹۷ ۰۲:۱۴

با اینکه last stand اونقدر فیلم خوبی از اب در نیومده بود ولی چون تو سری مردان ایکس جین شخصیت مورد علاقم هستش خیلی دوستش دارم امیدوارم مثل لوگان قشنگ از اب در بیاد بی صبرانه منتظرم بیاد

نمایش اسپویل
۵ مهر ۱۳۹۷ ۱۹:۵۰

در آخر فیلم "افراد ایکس: آپوکالیپس" و نمایش شخصیتها با لباس های کلاسیک خودشون که برای تمرین داخل "اتاق خطرناک" هستند، امیدوار بودم در این فیلم شاهد شخصیتها با لباسهای کلاسیک خودشون باشم که این آرزو به حقیقت مبدل نشد و باز شاهد لباسهای متحدالشکل هستیم.

نمایش اسپویل
۵ مهر ۱۳۹۷ ۱۵:۱۷

سلام دوستان یکی راهنمایی کنه تا اون جایی که یادمه مجموعه فیلم های x men در انحصار کمپانی قرن بیستم بود و با توجه به اقدام قرن بیستم و دیزنی دقیقا این فیلم مال چه کمپانی هست و ادامه مجموعه x men قراره چی بشه کسی مطلب مرتبط سراغ داره ؟

نمایش اسپویل
۵ مهر ۱۳۹۷ ۱۷:۴۰

کاغذبازی های انتقال خیلی طول میکشه. تازه این فیلم قبل انتقال فیلمبرداریش تموم شده بود. الان این فیلم متعلق به فاکسه

نمایش اسپویل
۵ مهر ۱۳۹۷ ۱۵:۳۶

سلام. <a href="/news/%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%aa-%d8%af%db%8c%d8%b2%d9%86%db%8c-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%88%d8%af%db%8c%d9%88%db%8c-%d9%81%d8%a7%da%a9%d8%b3-%d8%b1%d8%a7-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af%d8%9b-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%da%af" rel="nofollow">والت دیزنی استودیوی فاکس را خرید؛ بازگشت «مردان اکس، ددپول و چهارشگفت انگیز» به مارول</a>

نمایش اسپویل