news-background
news-background

آکادمی اهدای جایزه اسکار به فیلم منتخب مردم را به تعویق انداخت

کمتر از یک ماه پس از انتشار خبر ایجاد تغییرات در مراسم سالانه اسکار، آکادمی علوم و فنون تصاویر متحرک اعلام کرد که یکی از آن تغییرات یعنی اضافه شدن بخش بهترین فیلم سال به انتخاب مردم، اکنون بخشی از مراسم سال ۲۰۱۹ نخواهد بود. بدین ترتیب احتمال رقابت «پلنگ سیاه» در بخش بهترین فیلم سال به جای بخش منتخب مردم قوت می‌گیرد.

در بیانیه آکادمی در خصوص تغییرات ۹۱مین مراسم اسکار که برای برگزاری در تاریخ ۲۴ فوریه ۲۰۱۹ برنامه‌ریزی شده آورده است، «آکادمی می‌پذیرد که ایجاد یک شاخه جدید برای اهدای جایزه در حالی که نُه ماه از سال میلادی را پشت سرگذاشته‌ایم چالش‌هایی را برای آثاری که پیش از این عرضه شده‌اند به وجود می‌آورد.»

هشتم آگوست گذشته آکادمی ضمناً اعلام کرده بود که اسکار سال ۲۰۲۰ را یک هفته زودتر و در تاریخ ۹ فوریه ۲۰۲۰ برگزار خواهد کرد. این اقدام آکادمی باعث شد دیگر اصناف هالیوودی مانند بازیگران، کارگردانان و تهیه‌کنندگان تاریخ مراسم اهدای جوایز خود را تغییر دهند و آن را با اسکار هماهنگ کنند.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۷ شهریور ۱۳۹۷ ۲۱:۴۳

در اسکارو تخته بگیرن بهتر از اضافه کردن شاخه popularity عه :/ مگه MTV و People's Choice عه اسکار؟؟؟ اگه اجرای عاهنگ های نامزد شده واسه بهترین عاهنگ سالو حذف کنن مراسم کوتاه تر میشه و بهتره یا مثلا جایزه شاخه های فیلم کوتاه،مستند کوتاه و انیمیشن کوتاه رو موقع بریک بدن. ولی این دیگه عاخرشه

نمایش اسپویل