دانلود زیرنویس هماهنگ با فیلم و پخش آن

با توجه به وجود کیفیت‌ها و نسخه‌های مختلف از یک فیلم، از زمان اکران تا عرضه روی بلوری و بعد از آن، پیدا کردن زیرنویس هماهنگ با فایل مورد نظر، یکی از مشکلات پیش رو برای بعضی از کاربران می‌باشد. در اینجا سعی می‌کنیم به صورت ساده، راه‌های لازم جهت دانلود و هماهنگ کردن زیرنویس را توضیح دهیم.   دانلود زیرنویس برای نسخه‌ی مورد نظر از یک فیلم: 1-پس از انتخاب فایل برای دانلود، مشخصات آن را به دقت بررسی کنید. «کیفیت» انتخاب شده(از HDCam گرفته تا BluRay) بسیار حائز اهمیت بوده و در اغلب موارد، توجه به آن برای پیدا کردن زیرنویس هماهنگ، کافیست(برای اطلاعات بیشتر درباره‌ی کیفیت فیلمها، این مقاله را مطالعه فرمایید). 2-در برخی موارد، ممکن است شاهد نسخه‌های متفاوتی(Director’s Cut، Extended و ...) از یک فیلم باشید. اکثرا، مدت زمان نسخه‌ی اکران شده‌ی یک فیلم با نسخه‌های دیگر، یکسان نیست. پس در صورت مشاهده‌ی چنین شاخصی، آن را نیز در نظر داشته باشید. 3-با در نظر گرفتن موارد بالا، روی دکمه‌ی «زیرنویس» کلیک کنید.  

4- لیست زیرنویس های موجود برای فیلم یا سریال مورد نظر به صورت زیر می باشد 5-مشخصات زیرنویس را به دقت مطالعه کنید و از انتخاب زیرنویس‌هایی که توضیحات کافی ندارند، خودداری فرمایید. 6-در سمت راست، اطلاعات تکمیلی نیز وجود دارند که می‌توانند مفید باشند. این اطلاعات پس از کلیک روی فایل زیرنویس به طور کامل در کادر Comment قابل مشاهده هستند. 7-پس از بررسی توضیحات زیرنویس و تطابق آن با فایل دانلود شده(از لحاظ کیفیت و نسخه)، اقدام به دانلود کنید. 8-اگر فایل زیرنویس و فیلم، هم اسم باشند، با پخش فیلم، زیرنویس به طور خودکار، به نمایش در می‌آید. در غیر این صورت می‌توانید با گرفتن فایل زیرنویس و انداختن در پلیری(Player) که فایل ویدئویی را پخش می‌کند، شاهد نمایش زیرنویس باشید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۲ آذر ۱۴۰۱ ۲۲:۱۸

لطفا تغییراتی در ترجمه های فارسی اعمال نمایید قسمت راهنمای استفاده از سایت قبل از همه چیز باید نشان داده شود . در انجا (قسمت راهنما ) همه راهنمایی ها اعم از چگونه اشتراک بخریم چگونه وارد سایت شویم چگونه فیلم یا سریال مورد نظر را سرچ کنیم قید شود با حروف انگلیسی سریال و فیلم ها را سرچ کنید زیر نویس ها را کجا دانلود کنید هرچند بعضی از این ها را تو قسمت پایین در ایکون سینما قسمت اموزها قرار دادهه اید کسی که فیلم می خواهد ببیند دانشجوی دانشگاه هاوارد نیست می تواند و قطعا هم یک مبتدی است مدیر محترم سایتی با این امکانات قوی واقعا از شما بعید است که باز خوردی از نحوه استفاده مشتریان تابه حال نگرفته و اصلاح نکرده اید هر چند در طراحی نمای سایت و محل قرار گیری ایکون ها باید بررسی و تحقیقاتی در رابطه با انواع مشتریهایتان که مدنظر بودند باید . به هیچوجه کار با سایت شما راحت نیست مگر برای مشتریان خاص ... مشتری که با معرفی کسی و یا با سرچ در اینترنت عضو میشود قطعا با برخود مشکلاتی ، سایت شما را تبلیغ نمی کند بهترین تبلیغات توسط مشتری هایتان انجام میگیذ . لطفا به این نکته توجه داشته باشید هر چند محتوی سایت شما از لحاظ تعداد فیلم و سریال کامل و با اهمیت و با ارزش است . من این نظر را نوشتم . نمی توانم یک اینتری بزنم و نظرم ثبت شود چون نمایی برای اینتر قرار نداده اید

نمایش اسپویل
۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۷:۳۲

توضيحات عالي تشكر

نمایش اسپویل