news-background
news-background

جنگ ستارگان: جان بویگا و دیزی ریدلی در Star Wars: The Force Awakens

یکی از عناوین داغ این روزهای سینما جنگ ستارگان است . این فیلم دارای چنان تنوع بازیگری است که ان را تبدیل به یکی از موضوعات داغ روز کرده است . یکی از شایعه هایی که درباره فیلم بحث و جدل زیادی را به راه انداخته است , بحث نژاد پرستی در قسمت جدید است . یکی از بخش هایی که نظرات تند و زننده ای درباره ان روایت  میشود , بازی جان بویگا به عنوان یکی از اعضای گارد ضربت است . از اولین تریلری که درباره  فیلم ارائه شد به وضوح این موضوع اشکار میشد که بویگا نقش برجسته ای در این فیلم دارد .شخصیت او در این سری به عنوان یکی از اعضای گارد ضربت معرفی میشود اما در طول داستان او به سمت تعالی پیش رفته و در پایان او را در زمره گروه درست کاران  میبینیم . این در حالی است که ریدلی ظاهرا با شخصیت فروتن به عنوان ری , " شخصی در گورستان کشتی ها " در سیاره بیابانی جاکو ظاهر میشود .در مصاحبه ای که با این دو انجام شد , هر دوی انها از نقش کلیدی و عمیق شخصیت های خود حرف به میان اوردند و هر دو از تاثیر کلیدی  و تنوع شخصیت خود سخن گفتند .

star-wars-7-finn-rey-boyega-ridley

ریدلی درباره شخصیت خود "ری" این چنین میگوید :

حتی تصور چنین زندگی ای نیز سخت است . ری بسیار فروتن ومتواضع است . در تمام زندگی هیچ کس به او کمک نکرده . او هرگز بر سر میز با شخص دیگری ننشسته و با هیچ شخصی هم سفره نشده است . او مجبور است از زباله های برای تامین غذای خود استفاده کند . او هیچ سر پناهی ندارد.

  فیلم Star Wars: The Force Awakens در تاریخ 18 دسامبر 2015 مصادف با 27 اذر ماه 94 بر روی پرده های سینما اکران خواهد شد. (پخش آنلاین فیلم‌های خارجی)  

۳۰نما کامل‌ترین آرشیو دانلود فیلم و دانلود سریال خارجی بدون سانسور با زیرنویس فارسی  

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید