news-background
news-background

15 کراس اووری که میخواهیم از مارول، سونی و فاکس ببینیم[قسمت دوم]

در قسمت قبل، 5 کراس اوور بین مارول، سونی و فاکس را معرفی کردیم. حال به ادامه این لیست میپردازیم.

6.انتقامجویان-چهارشگفت انگیز

6

با توجه به احتمال کراس اوور بین انتقامجویان و مردان ایکس، احتمالی نیز برای بازسازی چهار شگفت انگیز در دنیای سینمایی مارول وجود دارد. شرورهای زیادی همانند Dr. Doom و Kang در اختیار فاکس هستند که میتوانند چالش های جدیدی برای گروه انتقامجویان باشند. مثلا میشود از کانگ برای بدست آوردن دستکش بی نهایت برای ثانوس(Thanos) استفاده کرد. حتی ایده مبارزه هالک با Thing میتواند جذاب تر از مبارزه او با مرد آهنی در "عصر اولتران" باشد. همچنین میشود از رقابت بین تونی استارک و رید ریچاردز در حوزه علم و هوش، قبل از ساخت تیمی سه نفره به همراه بروس بنر بهره برد.

7.انتقامجویان جدید

7

در کمیک، بعد از تکراری شدن و خستگی های که در گروه انتقامجویان بوجود آمد، این گروه انتقامجویانِ جدید بود که جان تازه ای به کمیک ها داد. اضافه شدن کسانی همانند لوک کیج و زن عنکبوتی برای همراهی کسانی همانند ولوورین، محبوبیت بیشتری برای این تیم بوجود آورد. بعد از وقایع جنگ بینهایت و با توجه به فعالیتهای زیادی که کاپیتان آمریکا و مرد آهنی داشته اند، این ایده خوبیست که انتقامجویان جدیدی جای آنها را پر کنند.

با توجه به هنرنمایی هیو جکمن در نقش ولوورین، دیگر این شخصیت همانند دهه نود ناشناخته نیست و از محبوبیت بالایی برخوردار است. پس مارول باید تمرکز زیادی روی انتخاب فردی جدید برای ایفای نقش داشته باشد. با توجه به علاقع طرفداران، تام هاردی و اسکات ایستوود میتوانند موردهای خوبی بوده و برای ایفای نقش در هر دوگروه مردان ایکس و انتقامجویان مناسب باشند.

8.مردان ایکس- مرد عنکبوتی

8

یکی دیگر از قرارداد های خوب میان مارول، سونی و فاکس، میتواند حضور مرد عنکبوتی با مردان ایکس باشد. حضور مرد عنکبوتی در تیم مردان ایکس، باتوجه به اتفاقاتی که در فیلم "کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی" دیدیم، میتواند صحنه های فوق العاده ای به ارمغان آورد. از آنجایی که مرد عنکبوتی از نژاد جهش یافته ها نیست، میتوان از ترس او از این افراد، داستانهای زیبایی را ساخت. همچنین ازآنجا که در دنیای سینمایی مارول هنوز کسی مرد عنکبوتی را نمیشناسد(قبل از ماجراهای فیلم اختصاصی مرد عنکبوتی) و او به عنوان یک شورشی در شهر شناخته میشود، کمک های پروفسور اگزاویر و راهنمایی های او برای پیتر پارکر میتواند خط داستانی خوبی برای این فیلم مشترک باشد.

از تشابه مرد عنکبوتی و بیست در هوش بالا، و تضاد او با ولوورین در خوش رفتار بودن، میتوان ترکیب خوبی در یک تیم داشت. هم چنین مقابله مرد عنکبوتی و مردان ایکس با تیم دشمن های مشترکشان همانند The Jackal و Mr. Sinister گزینه خوبی میباشد.

9.انتقامجویان- موج سوار نقره ای

9-

موج سوار نقره ای که قبلا در فیلمی از چهارشگفت انگیر حضور داشت و سپس با آنها متحد شد، میتواند مورد خوبی برای ترکیب با انتقامجویان باشد. میتوان همان ایده مبارزه بین چهار شگفت انگیز و موج سوار و همچنین شخصیت گالاکتوس را برای انتقامجویان نیز استفاده کرد. از آنجا که موج سوار نقره ای یکی از کسانی است که میتواند در برابر هالک مقابله کند، دیدن مبارزه این دو واقعا تماشایی خواهد بود. حتی از موج سوار میتوان به عنوان یک هم پیمان کهکشانی استفاده کرده و برای سفر به آنسوی فضا بهره برد. قرار داد بین مارول و فاکس برای اشتراک این شخصیت، میتواند پای خیلی از شخصیتهای خبیث کهکشانی را به دنیای سینمایی مارول باز کند.

10.کاپیتان آمریکا- مگنیتو

211685

با توجه به تاریخی که کاپیتان آمریکا و مگنیتو از نازی ها دارند، ترکیب این دو برای مقابله با آنها واقعا خوب و مناسب است. استیو راجرز یک سرباز فوق العاده برای مقالبه با نازی ها بوده و مگنیتو نیز یک بازمانده از هولوکاستی توسط نازیهاست. این دو دشمنی زیادی با نازیها دارند، پس تیمی با حضور کاپیتان آمریکا و مگنیتو برای جلوگیری از نقسه های ارتش آلمانیها میتواند لحظات زیبایی در سینما به نمایش بگذارد. از آنجایی که سپر کاپیتان آمریکا از فلز بوده و مگنیتو نیز قدرت کنترل فلزات را دارد، کنترل سپری محکم و قوی برای مقابله با صدها نازی میتواند هیجان انگیز و دیدنی باشد.

11. هالک- Thing(چیز)

11-

مبارزه این دو درکنار هم یا در مقابل یکدیگر واقعا پتانسیل بالایی در جذب مخاطب دارد. از آنجایی که مبارزه هالک با هم تیمی هایش سابقه زیادی دارد، جنگی میان او با کسی که تا حالا شکست نخورده است واقعا تماشایی میباشد.

دیدن دو ساعت نبرد میان دو غول کمی خسته کننده میشود. اما تیمی از دو قدرتمند ترین شخصیتهای مارول میتواند راه خوبی برای بیشتر شدن جذابیتهای این فیلم مشترک بین مارول و فاکس باشد. دشمن مناسب برای این تیم میتواند The Leader باشد که آخرین بار اورا در فیلم " هالک شگفت انگیز" دیدیم.( همان پزشکی که به بروس بنر برای درمان خود کمک کرد)

12.انتقامجویان جوان- جهش یافتگان جدید

12-

قهرمانان نوجوانی نیز در کمیک های مارول وجود دارند، اما این کمپانی آنان را در دنیای سینمایی خطرناکش بکار نبرده است(البته غیر از مرد عنکبوتی).

از آنجایی که همه ی قهرمانان حال حاضر سینمای مارول، بزرگسال میباشند، میتوان از نسل جوان برای قهرمانی های جدیدی استفاده نمود. بر این اساس، فاکس میتواند از جهش یافتگان جدید و مارول از انتقامجویان جوان بهره ببرند.

انتقامجویان جوان میخواهند که نام قهرمانان گذشته شان را زنده کنند اما جهش یافتگان جدید میخواهند از دست دنیایی مرگبار و خطرناک نجات یابند. حضور این دو تیم میتواند موجب تضاد ها و تشابه هایی بوده و ترکیب مناسبی به ارمغان آورد. همچنین از آنجا که بازار فیلمهای سبک تینیجری خیلی داغ است میتوان امید خیلی زیادی برای این فیلم داشت.

13. کانگ- انتقامجویان

13-

با توجه به اینکه کانگ دشمن مناسبی برای دو تیم انتقامجویان و چهارشگفت انگیز نیز میباشد، اگر فاکس این شخصیت را با مارول به اشتراک گذارد، میتواند شرور خوبی، برای تیم انتقامجویان به تنهایی نیز باشد.

از آنجایی که تاریخ مردان ایکسِ فاکس، با توجه به سفر به گذشته تغییر یافته است، مارول نیز میتواند از این موضوع برای تغییراتی اساسی در داستانهای خود استفاده نماید. مثلا با استفاده از عنصر سفر در زمان، موجب تغییراتی در نژاد جهش یافتگان شده و آنها در زمان حال دنیای سینمایی مارول به وجود بیایند.

کانگ دارای توانایی های زیادی از قبیل هوش زیاد، هنر رزمی، دسترسی به فناوری های پیشرفته و همچنین پیر شدن آهسته میباشد و میتواند دشمن سرسختی برای انتقامجویان باشد.

14. انتقامجویان- دکتر دووم(Dr. Doom)

14-

کانگ دشمن خوبی است، اما دکتر دووم میتواند فوق العاده باشد. این شخصیت 3 بار در فیلمهای ساخته فاکس دیده شده وهربار به بدترین شکل ممکن از او استفاده شده است. دکتر دووم دانشمندی نابغه میباشد که میتواند رقیب خوبی برای رید ریچاردز و تونی استارک باشد. او همچنین همانند دکتر استرنج توانایی هایی در جادوی سیاه دارد و همانند اولتران دارای ارتشی نیز میباشد. با توجه به همه این نکات او میتواند دشمنیِ خوبی با انتقامجویان ارائه دهد.

خیلی از طرفداران خواهان دیدن تیمی از شرور ها هستند. مناسب ترین فرد برای جمع آوری این تیم، میتواند فردی باهوش و قدرتمند همانند دکتر ون دووم باشد.

15. روشنفکران(illuminati)

15

اگر چیزی بخواهد اوج اشتراک بین مارول و فاکس را نشان دهد، ساخت گروه روشن فکران است. گروهی مخفی از رهبرانی بزرگ که در خفا اطلاعاتی را به اشتراک میگذارند و دنیای مارول را از پشت پرده ها شکل میدهند. گروهی متشکل از دکتر استرنج، چارلز اگزاویر از مردان ایکس، بلک بولت از غیر انسانها، مرد آهنی از انتقامجویان، نیمور از پادشاهی آتلانتیس و آقای شگفت انگیز از چهارشگفت انگیز که کارهایی از قبیل محافظت از سنگ های ابدیت برای جلوگیری از استفاده شدن در دستان شرور ها، انجام میدهند.

مارول و فاکس باید ساخت این گروه ها در برنامه های خود داشته باشند. جمع شدن افرادی مختلف در یک گروه برای تصمیم گیریهایی مخفیانه، رویای هواداران میباشد که به حقیقت میپیوندد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید