آموزش خرید اشتراک طلایی سایت

برای شروع کار وارد حساب کاربری خود شوید و از ناوبار بالای سایت گزینه تمدید اشتراک را مانند تصویر انتخاب نمایید.  

نکته :  در صورتی که از قبل خرید انجام داده اید و کد اشتراک دریافت کرده اید یا بابت انجام نقد کد ووچر دریافت نموده اید. در ادامه این متن اموزش ان گنجانده شده است

  در مرحله بعد ابتدا باتوجه به نحوه خرید که در این آموزش خرید از طریق درگاه مستقیم بانکی (شاپرک است) از منو کشویی پایین چپ صفحه گزینه شاپرک را انتخاب (به صورت پیش فرض فعلا بر روی این گزینه است) و سپس از میان پلن ها یکی از گزینه ها را انتخاب نمایید و بر روی گزینه خرید کلیک نمایید.

  پس از این مرحله به درگاه بانک انتقال خواهید یافت. خرید خود را انجام دهید و تایید نهایی را در درگاه بانک انجام دهید. سپس به سایت ما باز خواهید گشت و در نتیجه حساب شما شارژ خواهد شد و با پیام حساب شما شارژ شد مواجه خواهید شد.

همانطور که می بینید؛ در صورت موفق بودن خرید؛ پیام موفقیت برای تمدید اشتراک را دریافت خواهید کرد.  همچنین تاریخ پایان اشتراک شما در این قسمت مشاهده خواهد شد.

 

نکته : در صورتی که پرداخت شما ناموفق بود؛ نگران نباشید و به بخش پشتیبانی انلاین 24 ساعته 30نما پیام دهید. همکاران ما 24 ساعت شبانه روز اماده پاسخگویی به مشکلات شما عزیزان می باشند. 

نکته :  در این مرحله برخی از کاربران با مشکل خروج از حساب مواجه می شوند. لذا پس از خرید اشتراک، لطفا یک باز ار حساب خود خارج ؛ سپس کش و کوکی مرورگر خود را خالی نمایید. مرورگر را بسته و مجدد باز و وارد سایت 30نما شوید؛ یوزرنیم و پسورد خود را وارد نمایید  و به دانلود بپردازید.

    بخش دوم اموزش استفاده از کد های قدیمی یا ووچرهای  هدیه : در صورتی که قبلا از سایت خریدی داشته اید، توسط روش قدیمی  ( سایت پرمیوم اکانت) و یا کد هدیه ای توسط روش های جدید ارائه کد (مانند تایید نقد شما توسط 30نما) در اختیار شما قرار داده شده است. کافی است پس از ورود به حساب کاربری بر روی گزینه تمدید اشتراک  در ناو بار بالایی سایت کلیک نمایید . در قسمت پایین صفحه سمت چپ مانند تصویر بر روی فیلد کد تخفیف | هدیه کلیک کنید؛ کد خود را وارد کنید و بر روی گزینه اعمال کلیک نمایید.

    نکته : در صورتی که در این مرحله با خطایی مواجه شدید مبنی بر این که کد قبلا اعمال شده است، کد برای حساب شما اعمال شده و جای نگرانی نیست. لطفا از حساب کاربری خود خارج شوید. سپس کش و کوکی مرورگر خود را خالی نمایید . سپس مجدد وارد حساب خود شوید. خواهید دید کد اعمال شده است.  

اموزش خالی کردن کش مرورگر

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید