زمان مطالعه: ۲ دقیقه
شخصیت گروت چگونه سلاح جدید Thor را در Infinity War بلند کرد؟
[حاوی اسپویلر از فیلم «جنگ بینهایت»]
نسخه بلوری Avengers: Infinity War بتازگی منتشر شد و خیل عظیمی از هواداران سینما در ایران به تماشای آن نشستند. تیم تحریریه سینما در راستای شفافسازی برخی مسائل مطرح شده درون این فیلم تصمیم دارد تا در یک سلسله مطلب بهم پیوسته به توضیح برخی از اتفاقات درون فیلم بپردازد. یکی از نکات بسیار مهمی که شاید خیلیها از آن غافل شده بودند این است که شخصیت گروت درون این فیلم توانست سلاح جدید ثور یعنی Stormbreaker را به راحتی بلند کند. همانطور که در فیلم Thor: Ragnarok مشاهده کردید، پتک افسانهای قهرمان آزگارد یعنی ثور متلاشی شد و حال برای شکست دادن تانوس به سلاحی جدید نیاز بود. درون فیلم Infinity War شاهد آنیم که شخصیت گروت اولین کارکتری است که توانست سلاح جدید ثور را بلند کند. اما سوالی که پیش آمده این است که او چگونه اینکار را کرد؟

آنتونی و جو روسو در کنار یکدیگر بواسطه ارسال یک توئیت جدید در فضای مجازی پاسخ خیل عظیمی از هواداران را دادند. به عقیده سازندگان فیلم، سلاح قبلی ثور که Mjolnir نام داشت یک تفاوت عمده با Stormbreaker جدید دارد. جنگجویی که بتواند Mjolnir را حمل کند باید خصوصیاتی داشته باشد که تنها در وجود ثور میتوان چنین خصوصیاتی را یافت. به عبارت دیگر، این تنها ثور بود که لیاقت و شایستگی حمل آن پتک را داشت، حال آنکه سلاح Stormbreaker چنین شاخصهای ندارد و تمامی شخصیتهای دیگر نیز میتوانند آن را حمل کنند.
دیدگاهها
مهمان
برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
behnam
behnam
۱۵ مرداد ۱۳۹۷ ۰۶:۱۱
زمانو با جواهر کنترل میکنه,این فیلم خیلی قاف داده,عمدا سوتی دادن ک اونایی ک فیلمو میبینن با دقت بگردن سوتی های دیگرو پیدا کنن,وقتی کاپیتان اخر فیلم با تانوس میجنگه تو یکی از صحنه شیلد کاپیتان ناپدید میشه,یا لباس ثور هم شبیه پلاستیک هم معلوم نیس لباس جدیدش از کجا اومد
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
S.Sina.H
S.Sina.H
۱۵ مرداد ۱۳۹۷ ۰۲:۱۷
بابا شما هم دیگه زیادی دارین گیر میدینا آخه فیلم به این خوبی چرا الکی ازش، ایراد میگیرین اینجوری کاری میکنید از همچین فیلم خیلی خوبی لذت نبرین اگه بیاین در این حد وسواسی به خرج بدین دیگه هیچ فیلم خوبی پیدا نمیشه همه فیلم ها یه ضعف دارن حداقل تو همچین فیلم شلوغ و بزرگی هم همچین چیزی عادیه
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
MAMADZBM
MAMADZBM
۱۴ مرداد ۱۳۹۷ ۲۰:۱۳
البته در انتقام جویان ۲ عصر اولترون شخصیت ویژن توانسته بود پتک رو بلند کند.
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
Autumnal_Lover
Autumnal_Lover
۱۴ مرداد ۱۳۹۷ ۱۸:۱۵
دوستان من یه جایی از فیلم عبارت لا الله الا الله پیدا کردم . میتونه جالب باشه یا برا من جالبه ؟ :D اونم تو یه صحنه تو محوطه پشت سر ثانوس
Autumnal_Lover
Autumnal_Lover
mkh78320
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ ۰۸:۲۸
وقتی ثانوس وارد تایتان میشه و وقتی هنوز دوربینهمون هست و از زاویه دیگه ای دوربین فیلم نمیگیره .تو همون پلان پشت سر ثانوس یه ساختمان هس شبیه ساعت شنی .رو اون نوشته
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
mkh78320
mkh78320
۲۰ مرداد ۱۳۹۷ ۱۸:۲۶
آقا کجا رو میگی شما اون صحنه ای رو که گفتی صد بار دیدم همچین چیزی نبود . چه تایمیه دقیقا ؟
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
behnam
behnam
۱۵ مرداد ۱۳۹۷ ۰۶:۰۶
اره منم دیدم,وقتی تانوس برمیگرده تایتان و دکتر استرنج منتظرشه پشت تانوس یجور ساختمونی هست ک دورتادور ان نوشته
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
Autumnal_Lover
Autumnal_Lover
RaaD Want3D
۱۴ مرداد ۱۳۹۷ ۲۳:۳۲
تایمش یادم نیس ولی همون لحظه ای که ثانوس وارد تایتان میشه
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
RaaD Want3D
RaaD Want3D
۱۴ مرداد ۱۳۹۷ ۲۱:۲۳
تایم فیلم؟
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
dbolb
dbolb
۱۴ مرداد ۱۳۹۷ ۱۵:۴۹
ببینید خیلی از ایرادایی که دارین میگیرین خیلی بچگانش! اگه بخوای به این جور چیزا فک کنی بنیاد خیلی از فیلما بهم میریزه تو هر ژانری که میخواد باشه! مثلا دوست عزیز اشاره کرده که اون سوتی بوده در حالی که کلا کسایی که قدرتشون فوق طبیعیه مثل ثور یا ویژن یا همین دکتر استرنج معمولا موقع عوض کردن لباس به همین منوال تغییر شکل میدن نمیرن اتاق پرو لباسشونو ببیوشن! :/ یا بست قبل در مورد سنگ زمانو اینا برسیده شده بود چرا استفاده نکرد یا چرا وقتی میدونست اول اخره قراره سنگو بده چرا اصلا جنگیدن خوب مساله اینه اگه نمیجنگیدن که یکی از تاثیر گذارترین و زیباترین صحنه های اکشن فیلم دود میشد میرفت هوا!عزیزان با یه فیلم که بیشترین جنبه و هدفش سرگرم کننده بودن هست طرفیم خود کامیکم که خوب مختص بچه ها و نوجووناس بیشتر باید لذت ببرین بخواین به اینا گیر بدین میتونین از ایرون من 1 تا همین اخری کلی نکاتو ریزو درشتو بولد کنید! دقیقا مثل کامنت دوستمون در مورد کارایی که یه جا میکنن یه جا دیگه که فیلم باید یه جوری ادامه بیدا کنه نمیکنن! معمولا ملاک موفقیت و عدم موفقیت این جور فیلما با موضوعاتی مثل فیلمنامه،داستان ساختار شکن کشش دار،جلوه های ویژه و شخصیت بردازی ها سنجیده میشه بخوان به این ایرادایی که شما میگید فکر بشه فلسفه وجود بعضی از کرکتر ها هم میره زیر سوال! چه برسه به کاراشون
RaaD Want3D
RaaD Want3D
۱۴ مرداد ۱۳۹۷ ۲۱:۲۲
من از فیلم ایرادی نگرفتم. اتفاقا انقد خوب بود که تو یه هفته 3بار دیدم. ولی فکر کنم اگه برن اطاق پرو بهتره. :-) این واقعا معلوم بود که فیلم برداریش تو یک روز انجام نشده بود ؛-)
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ