news-background
news-background

دلیل انتخاب "جوزف گوردن" از سوی "رابرت زمکیس" برای بازی در "فیلم پیاده روی"

انتخاب جوزف گوردون لویت از سوی زمکیس برای بازی در فیلم جدیدش که پباده روی نام دارد، تا حد زیادی بحث برانگیز شده است. از آنجایی که بازیگران با استعداد فرانسوی بسیاری بودند که می توانستند به ایفای نقش آکروبات باز فرانسوی "فیلیپ پتی" در این فیلم بپردازند، اما در نهایت کارگردان ویژگی های مد نظرش را در بازی جوزف گوردون بازیگر آمریکایی مشهور فیلم "لوپر" پسندید و وی را به عنوان بازیگر فیلم جدیدش انتخاب کرد.

اوایل این ماه بنده توانستم در تماس تلفنی با این کارگردان، درباره فیلم جدیدش به گفتگو بنشینم، در این میان بحث به بازی جوزف گوردون لویت کشیده شد و به او گفتم آبا انتخاب بازیگزی فرانسوی برای بازی در نقش فیلیپ پتی بهتر نبوده است که زمکیس در جواب به این موضوع اشاره کرد که بازی این بازیگر به طور کامل با بازی ای که مد نظر وی هست مطابقت دارد.

اننخاب این بازیگر برای بازی در این نقش کاملا مطابق با توانایی های وی بوده و همچنین این بازیگر با آداب و رسوم فرانسوی ها و زبان آنها آشنایی کامل دارد، همجنین وی دارای توانایی های بسیاری برای نقش های آکروباتیک و پر تحرک که قرار است در سیرک فیلم برداری شود، را داراست. لذا انتخاب او کاملا منطبق بر انتظاراتی می باشد که مد نظر من است.

بدیهی است که کارگردان به انتخاب این بازیگر و توانایی های وی، اعتماد کامل دارد و این حس اعتماد از ویژگی های بارز زمکیس می باشد. فیلمساز بزرگی چون رمکیس می داند از بازیگر چه انتظارتی دارد و چگونه او را به ایفای نقشی که برابش در نظر گرفته هدایت کند و انتخاب جوزف گوردون لویت برای بازی در فیلم پیاده روی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و وی درباره توانایی های این بازیگر و ایفای نقشی که مد نظر وی هست اطمینان کامل دارد تا آنجا که می گوید:

آنچه شما از جوزف به عنوان بازیگر انتطار دارید، او به عنوان یک وظیفه برای خود می پندارد و سعی می کند به بهترین نحو ممکن انجامش دهد و این دقیقا آن چیزی است که من نیاز دارم. جوزف گوردون در ابتدای کار از من خواست که به او اجاره بدهم تا حوب درباره شخصیت و نحوه گفتار فیلیپ پتی تحقیق کند تا بنواند به طور کامل نظیر او باشد، وی همچنین خواستار آزادی در نحوه گویش فرانسوی و انگیسی است نا آنجا که فرانسوی را مانند یک پاریسی صحبت نماید. اگرچه او نمی تواند مشابه به فیلیپ پتی باشد اما می تواند به مانند بازیگران حرفه ای، به درون زندگی بازیگر رفته و او را واکاوی نماید و نزدیک ترین وجه به وی را ایفا نماید و این چیزی است که جوزوف به خوبی قادر به انجام آن است.

در روزهای آتی این هفته، شما شاهد اکران فیلم پیاده روی خواهید بود، فیلمی که در آن جوزف گوردون لویت در نقش فیلیپ پتی به عنوان این بندباز مشهور فرانسوی به ایفای نقش پرداخته است. همچنین می‌توانید برای دیدن تماشای آنلاین فیلم‌های خارجی بر روی این کلمه کلیک کنید.

۳۰نما کامل‌ترین آرشیو دانلود فیلم و دانلود سریال خارجی بدون سانسور با زیرنویس فارسی  

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید