زمان مطالعه: ۲ دقیقه
واکنش ترامپ به کاهش بینندگان اسکار؛ پاسخ «جیمی کیمل»
رئیس جمهور «دونالد ترامپ» علت کاهش بینندگان مراسم اسکار را عدم وجود ستاره دانسته و با انتشار توییتی نوشته «کمبینندهترین اسکار تاریخ. مشکل اینجاست که دیگر ستارهای وجود ندارد، به جز رئیس جمهورتان (البته شوخی میکنم)!» «جیمی کیمل»، مجری مراسم اسکار یکشنبه شب گذشته، در پاسخ به ترامپ در صفحه توییتر خودش ترامپ را بیاعتبارترین رئیس جمهور تاریخ خواند و شب گذشته در شوی خود گفت: «معلوم است که شوخی میکند، او که آدم خودشیفتهای نیست.» گفتنی است که توییت کیمل تا صبح روز چهارشنبه دارای 558 هزار لایک و توییت ترامپ دارای 184 هزار لایک است، مسئلهای که به اعتقاد کیمل به شدت ترامپ را عصبی خواهد کرد. کیمل شب گذشته در ادامه مونولوگش گفت: «به نظر من ترامپ خیلی دوست داشت فیلم «شکل آب» برنده بهترین فیلم شود. فیلم در مورد هیولایی است که با زنی بیزبان رابطه برقرار میکند. داستان زندگی خودش است.»
مراسم اسکار نودم 26.5 میلیون بیننده داشت که نسبت به رکورد 32.9 میلیونی سال گذشته 19 درصد کاهش را نشان میدهد. قسمت دوم توییت ترامپ در مورد «نداشتن ستاره» است که بیشتر مورد انتقاد قرار گرفته، چرا که اسکار امسال با وجود چهرههایی چون «جوردن پیل» و «گرتا گرویگ» قدمی رو به جلو برای هالیوود بود در راستای تحقق بخشیدن به شعار تنوع نژادی و جنسیتیاش. کیمل در مراسم اسکار به درستی اشاره کرد که «شرم بر کسی که نامزد شده باشد و تاریخسازی نکند.» بنابراین در ستاره بودن نامزدها هیچ تردیدی وجود ندارد.
دیدگاهها
مهمان
برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
tanitati
tanitati
۲۰ اسفند ۱۳۹۶ ۰۲:۵۳
سلام یه سوال مگه پارسال جیمی کمیل مجری اسکار نبود چرا پس دوباره امسال مجری اسکار شد؟! چطوریاست؟؟
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
Maiwand
Maiwand
۱۷ اسفند ۱۳۹۶ ۱۷:۴۰
ترجمه رو اشتباه کردید. توییت ترامپ: کم امتیاز ترین اسکار تاریخ. مشکل اینجاست، که دیگر ستارهای نداریم، به جز رئیس جمهورتان (البته شوخی میکنم)!» جواب کیمیل: مرسی، کم امتیاز ترین رییس جمهور تاریخ!
Mjahangiri2011
Mjahangiri2011
۱۸ اسفند ۱۳۹۶ ۱۳:۱۵
البته فرق زیادی باهم ندارن. بهرحال فهوای کلام منظوره
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
mohsen8
mohsen8
۱۷ اسفند ۱۳۹۶ ۱۵:۴۲
چندان حرفش اشتباه نبوده به نظرم
Mjahangiri2011
Mjahangiri2011
rezagtx30nama
۱۸ اسفند ۱۳۹۶ ۱۳:۲۰
رضاجان حرف شما درست که ترامپ نژاد پرسته. ولی حالا بنظر شما مردم دنیا هم همشون نژادپرستن که اسکار امسال رو بطور زنده ندیدن؟؟؟ ینی هرکی که اسکار امسال رو ندیده و بهرحال انتقاداتی به مراسم و نحوه داوری و سیاست های کثیفش داره، نژادپرسته؟ ینی اینهمه آدم که دارن میگن اسکار امسال ضعیف ترین و بی محتواترین فیلم ها توش شرکت کردن، نژادپرستن؟ چون خودتم بهرحال آدم فیلمبازی هستی و مطمئنم نامزدهای قدیم اسکار رو یادته که چه ستارگان عجیب غریبی شرکت میکردن و چه فیلم هایی، جوری که به اسکار اعتبار بخشیدن. ولی امسال اکثرن همه جا میگن اسکار ضعیفی بود. حتی با اسکار 2016 که دوسال پیش برگزار شد زمین تا آسمون فرق داشت. بنظر منم ترامپ منظورش همین بود. ولی بهرحال خوشحال میشم شما هم نظرتون رو بگید.
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
mohsen8
mohsen8
rezagtx30nama
۱۸ اسفند ۱۳۹۶ ۱۲:۳۱
بله کاملا متوجه منظور شما هستم ولی وقتی این فیلم هایی که جوایز رو بردن رو نگاه میکنی با خودت میگی یعنی بهترین های 2017 اینا بودن؟ فیلم های بدی نبودن ولی یه مقدار باعث ناراحتی میشه که میبینیم اینا بهترین شدن. باعث ناراحتیه که دیگه از دیدن یه فیلم شاهکار جدید ناامید شدیم. امیدوارم 2018 سال بهتری برای سینما باشه. برا همین طبیعیه که بینندگان این مراسم کاهش پیدا کرده.
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
rezagtx30nama
rezagtx30nama
۱۷ اسفند ۱۳۹۶ ۲۲:۴۵
حرفش اشتباه نبوده؟ دوست عزیز ترامپ نژاد پرسته منتهی جرات نداره برو بیاره.امسال اسکار تمام ستارگانی که حقشون بود جایزه بردند از دلتورو از استاد الدمن خانم مکدومن سم راکول و .... اینا همه اساتید بازیگری و کارگردانی و ... هستند دیگه از اینها ستاره تر در سینما؟؟؟ ستاره های ترامپ رو می تونید تحقیق کنید چه کسانی بوده اند که موقعی که این بابا برنده شد از طریق وکلاش بهشون رشوه دادن صداشون در نیاد یک بررسی کنید متوجه میشید ستارگان زندگی این بابا کی بودند.
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ