زمان مطالعه: ۲ دقیقه
کنارهگیری «کیسی افلک» از اهدای جایزه بهترین بازیگر زن در مراسم اسکار
مطابق سنت همیشگی اسکار، جایزه بهترین بازیگر زن باید از طرف برنده جایزه بهترین بازیگر مرد سال قبل اهدا شود، اما امسال «کیسی افلک» از اهدای جایزه بهترین بازیگر زن در مراسم اسکار پیش رو انصراف داده است. بنابر ادعای منابع آگاه، وی به آکادمی علوم و هنرهای تصاویر متحرک اعلام کرده است که در مراسم حضور نخواهد یافت.
طبق شنیدهها افلک با این اقدام تمایل داشته توجهات به بازی بازیگران زن معطوف شود و نه بحثهای احتمالی که به سبب اتهاماتی که علیه او مطرح است پس از اهدای جایزه توسط او به وجود میآمد.
افلک سال گذشته با فیلم «منچستر کنار دریا» موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد شد. وی که سالیان متمادی در نقشهای مکمل در فیلمهای متعدد از «Gone Baby Gone » گرفته تا « Out of the Furnace » و « Good Will Hunting » حضور یافت و کمتر مورد توجه قرار میگرفت، با فیلم منچستر... به کارگردانی «کنت لونرگان» دوران بازیگری خود را به سطح بالاتری برد. اما در حال حاضر با اتهاماتی که دو زن علیه او مطرح کردهاند و مدعیاند که در حین تولید فیلم «من هنوز اینجا هستم» با بازی «خواکین فینیکس» شاهد رفتاری ناشایست از سوی افلک بودهاند، این موفقیتها رنگ میبازد.
دیدگاهها
مهمان
برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
mojiof
mojiof
۸ بهمن ۱۳۹۶ ۰۲:۴۰
به نظر من بره خودش بده حالم داره از این کمپین های که را انداختن به هم میخوره بسته دیگه الان خانه کاغذی محشر ترین سریال نتفلیکس سر این کمپینا نصفه ول شد. تو فیلم (تمام پول های دنیا) رفتن پلامر اوردن بعد فیلمی که تا دیروز منتقدا میخواستن بکوبنش یهو به خاطر کمپین و برداشتن اسپیسی امتیاز ها ی 100 و 98 بهش میدن اصلا این فیلم مال این امتیازا نیست مارک والبرگ تو زندگیش فیلم 100 90 نداره یهو منتقدا خوششون اومده. روز دارن شب جلوه میدن شب روز. گند زدن به هالیوود رفته تو گلدن گلوب ترکشای اولیشو دیدیم نامزد میکنن یسری فیلم های مضخرف صرفا برا این بحثا بین بلید رانر و گت اوت دارکست هورو شیپ او واتر لوگان میان به یه فیلم های گ ی طور جایزه میدن که حمایت کرده باشن. یجا باید تموم شه دیگه کاش خودش میرفت جایزه رو میداد اصلا به این حرفا توجه نمیکرد شاید این بی توجهی باعث بشه این بحثا جمع شه یجایی.
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
yaser.karimi
yaser.karimi
۶ بهمن ۱۳۹۶ ۱۸:۴۵
کسی که ریگ به کفش نداشته باشه از هیچ چیز نمیترسه پس قطعا اینم مشکل داره
shimbill
shimbill
۶ بهمن ۱۳۹۶ ۲۱:۴۱
نه خب الان چندماهه علیهش کمپین راه انداختن
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
shimbill
shimbill
۶ بهمن ۱۳۹۶ ۱۶:۱۰
حیف
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ