زمان مطالعه: ۳ دقیقه
استودیوی فاکس سریال «فرار از زندان» را برای فصل ششم تمدید کرد
ایده های فصل ششم سریال «فرار از زندان» از سوی استودیوی «فاکس» مهر تائید خوردند. بعد از سپری شدن مدت زمانی از اتمام فصل پنجم، گمانه زنی هایی از سوی کاربران فضای مجازی در رابطه با احتمال بازگشت سریال برای فصل ششم به راه افتاده بود. بعد از آن که بازیگر نقش مایکل اسکافیلد یعنی «ونت ورث میلر» از طرح های خود درباره ی فصل ششم رونمایی کرد، نوبت به بازیگر نقش لینکولن باروز یعنی «دامنیک پرسل» رسید که در صفحه ی شخصی اش در اینستاگرام اعلام کرده بود فصل ششمی در کار است و حال نوبت به منبع موثق این خبر رسید که مرجعی جز استودیوی «FOX» نیست. این استودیو در جدیدترین بیانیه ی خود به طور رسمی بازگشت سریال برای فصلی جدید را اعلام نمود.
«مایکل تورن»، رئیس کارگروه تولید محتوای شبکه فاکس در کنفرانس خبری «منتقدان تلویزیون» اعلام کرد که فصل ششم قطعاً تولید می شود ولی آنگونه که مخاطبان تاکنون به سریال عادت کرده اند نخواهد بود و به نظر می رسد شاهد ساختارشکنی هایی در چارچوب سریال خواهیم بود. این شخص در صحبت های خود از عبارت «ساختاری جدید» استفاده کرده است که هنوز جزئیات آن افشا نشده است. این شخص در حرف های خود بسیار هیجان زده بود و اعلام کرد که این ساختار جدیدی که برای ادامه ی سریال در نظر دارند هنوز در مراحل ایده پردازی اولیه قرار دارد.
هواداران سریال بعد از به اتمام رسیدن آن در فصل چهارم، هشت سال منتظر ماندند تا بار دیگر مایکل و دار و دسته اش را ملاقات کنند. سالی که گذشت شاهد پخش پنجمین فصل از این سریال بودیم. فصلی که به نوعی خاطرات بسیاری از مردم را زنده نمود. هنوز مشخص نیست که بازیگران جدیدی به سریال اضافه می شوند یا خیر ولی به گزارش پایگاه خبری «EW»، بازیگرانی که تاکنون در سریال حضور داشته اند در ادامه نیز حضور خواهند داشت. تنها مسئله ای که ممکن است هواداران را کمی ناراحت نماید احتمال حضور نداشتن «رابرت نپر»، بازیگر نقش «تی بگ» در سریال است. این شخص به تازگی در ادامه ی موج افشاگری های هالیوود متهم به بدرفتاری های جنسی از سوی چندتن شده است که هنوز صحت این مسئله برای سران فاکس تائید نشده است.
در صورت انتشار اخبار جدید درباره ی فصل ششم با شما عزیزان خواهیم بود.
دیدگاهها
مهمان
برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
Danial
Danial
۲۳ دی ۱۳۹۶ ۱۹:۴۷
نمیدونم چرا بعضیا میگن "چون فصل 5 خوب نبود ، 6هم نسازن" اتفاقا به نظر من فصل6 ، فصل خوبی میشه به خصوص اینکه گفتن قراره سبک و ساختارشو تغییر بدن
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
mseven
mseven
۱۵ دی ۱۳۹۶ ۲۲:۱۷
من با پایان فصل چهار اشک ریختم و چند بار از اول تا اخرشو دیدم یعنی باهاش زندگی کردم. ولی فصل 5 تمام خاطرات خوبمو از بین برد انگار صداسیمای ایران ساخته بودش - خدا کنه فصل 6 خوب بشه
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
Tinymoviez
Tinymoviez
۱۵ دی ۱۳۹۶ ۲۱:۳۹
عالی امیدوارم یه فصل درحد دوفصل اول بسازن که همه رو راضی کنه و درضمن تعداد قسمتاش زیاد باشه
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
moh.kingnight
moh.kingnight
۱۵ دی ۱۳۹۶ ۱۹:۱۷
بیخود یه سریالو خرابش نکنید و جو الکی ندید ، فصل پنجم درسته بهترین فصل نبود اما ضعیفترین فصلم نبود ( در کل همه فصلهای این سریال خوبه )
mseven
mseven
۱۵ دی ۱۳۹۶ ۲۲:۱۸
اتفاقا هم ضعیفترین فصل بود هم بدترین فصل بود
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
hassan1375
hassan1375
۱۵ دی ۱۳۹۶ ۱۶:۴۲
فصل 5 که به کلی مزخرف بود امیدوارم توی فصل شش جبران کنن
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ