زمان مطالعه: ۲ دقیقه
«دارن آرونوفسکی» بالاخره فرصت تماشای فصل هفتم «Game of Thrones» را بدست آورد
«دارن آرونوفسکی»، کارگردان فیلم هایی چون «نوح، مرثیه ای برای یک رویا و قوی سیاه» در سالی که گذشت فیلم جدید خود را با عنوان «!mother» به سینما کشاند و همانطور که مطلع بودید، اثر نام برده یکی از جنجال برانگیزترین فیلم های دهه ی اخیر هالیوود نام گرفت. این کارگردان صاحب سبک که به تازگی از دست منتقدان و خبرنگاران مختلف بابت فیلم جدیدش رهایی یافته در مصاحبه ی جدید خود اعلام کرده که در حال حاضر قصد انجام هیچ کاری را ندارد و تنها به استراحت کردن فکر می کند.
در حال حاضر دوست ندارم کاری انجام دهم. فقط دوست دارم به آرامش برسم. وقتی مشغول ساخت فیلم «مادر» بودیم استودیو اعلام کرد که تاریخ اکران فیلم را یک ماه به عقب کشانده است تا بتوانیم فرصت حضور در جشنواره های مختلف سینمایی را داشته باشیم و من سراسیمه مشغول ساخت فیلم بودم. من یک ماه آخر فیلمبرداری چیزی نزدیک به 20 ساعت در روز کار می کردم. تابستانی که گذشت را اصلاً متوجه نشدم. تمام ماه آگوست برایم در ساعات کاری 20 ساعته در شبانه روز هفته خلاصه شده بود. آگوست که تمام شد فیلمبرداری مان به سر رسید و من بعد از دو روز استراحت باید وسایلم را جمع می کردم تا به ونیز و جشنواره ی آن برسم. حالا همه چیز به سر رسیده است و می خواهم کمی استراحت کنم و برایم فرصتی پیش آمده تا بالاخره فصل سوم «Rick and Morty» و فصل هفتم «Game of Thrones» را تماشا کنم. دیدن سریال های «The Deuce» و «Naked and Afraid XL» را نیز به برنامه های روزانه ام اضافه کرده ام.
دیدگاهها
مهمان
برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
Nolan_hanks
Nolan_hanks
۹ دی ۱۳۹۶ ۱۷:۵۳
فوق العاده بود فیلم Mother ..مرسی که ساختیش ! 10/10
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ