زمان مطالعه: ۱ دقیقه
قرارگیری فیلم «فروشنده» در فهرست 20 فیلم برتر سال «راتن تومیتوز»
تا به این لحظه فهرست های مختلفی از برترین های سال توسط منابع معتبر سینمایی منتشر شده است و هر چه به مراسم اسکار نزدیک می شویم تعداد فهرست ها بیشتر و بیشتر می شوند. این بار نوبت به فیلم های برتر سال از نگاه پایگاه رتبه بندی فیلم ها یعنی «راتن تومیتوز» رسیده است. آن چه پیش رو دارید، 20 فیلم برتر سال از نگاه این پایگاه سینمائیست. نکته ی خوشحال کننده ی این فهرست حضور فیلم «فروشنده» ساخته ی اصغر فرهادی در بین آثار دیگر است که در رتبه ی نوزدهم قرار گرفته است.
1. “Get Out” 2. “The Big Sick” 3. “Dunkirk” 4. “Wonder Woman” 5. “Lady Bird” 6. “Logan” 7. “Star Wars: The Last Jedi” 8. “Baby Driver” 9. “Coco” 10. “Thor: Ragnarok” 11. “War for the Planet of the Apes” 12. “Spider-Man: Homecoming” 13. “I Am Not Your Negro” 14. “The Florida Project” 15. “Call Me By Your Name” 16. “Logan Lucky” 17. “Hidden Figures” 18. “Mudbound” 19. “The Salesman” 20. “The Shape of Water”
دیدگاهها
مهمان
برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
RF80
RF80
۹ دی ۱۳۹۶ ۲۲:۰۸
سطح بهترین فیلم های لیست رو با دو فیلم واندروومن واسپایدرمن پایین آوردن. این دو فیلم خوب بودن اما جاشون تو این لیست نبود.
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
Equalizer98
Equalizer98
۶ دی ۱۳۹۶ ۲۰:۵۳
نگین بهترین فیلم های سال بگین بهترین فیلم های سال راتن تومیتو معیارهای هر منبع مختلفه مثلا بلید رانر به نظر منکه شاهکار ه ولی خب شکست تجاری خورده یا مادر! ارنوفسکی با احترام به نظر خیلی از دوستان به نظرم واندر وومن مزخرف ترین و داغون ترین فیلم ابر قهرمانی تاریخ سینما بود. دی سی هم خیلی مسخرشو دراورده با این کارگرداناش یعنی حتما باید کارگردان زن انتخاب میکردی لامصب.
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
ALI MOLA
ALI MOLA
۶ دی ۱۳۹۶ ۰۸:۴۳
من موندم چرا کسی به بلید رانر ۲۰۴۹ اهمیت نمیده
matin mo
matin mo
۶ دی ۱۳۹۶ ۱۳:۵۵
من موندم Logan Lucky کجاش شاهکاره که 16 شده !!!
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
bloodrain
bloodrain
۵ دی ۱۳۹۶ ۲۳:۵۶
جای چنتا فیلم خالی و چنتا از فیلمای لیست هم به حق اضافی هستن. (دیگه همه میدونن کدومارو میگم)
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
هادی
هادی
۵ دی ۱۳۹۶ ۲۲:۵۱
درکشون نمیکنم. در یک کلام.
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ