زمان مطالعه: ۲ دقیقه
تولید فصل ششم Prison Break توسط بازیگر آن تائید شد
«دامنیک پرسل» بازیگر نقش «لینکولن باروز» اعلام کرد که فصل ششم سریال «Prison Break» در حال تولید است. این سریال بسیار محبوب تلویزیون نخستین بار در سال 2005 از شبکه ی فاکس پخش شد و با 4 فصل به کار خود پایان داد تا اینکه بهاری که گذشت بار دیگر شاهد تعقیب و گریز مایکل و دوستانش از دست بد خواهانشان بودیم. این سریال تا به این لحظه 5 فصل به خود می بیند ولی خبر ها حاکی از آنند که باید در آینده ی نزدیک منتظر اعلام رسمی شبکه ی فاکس مبنی بر تمدید شدن سریال برای فصلی جدید باشیم. بعد از اتمام فصل 5 و بازخورد های معمولی نسبت به آن صبح امروز با خبری شوکه کننده مواجه گشتیم. خبری که پیش رو دارید در صفحه ی اینستاگرام یکی از بازیگران اصلی سریال یعنی «دامنیک پرسل» منتشر شده است. وی در این صفحه علاوه بر ارسال تصویری از سریال، یادداشتی مبنی بر در جریان بودن فصل ششم از خود به جای گذاشته است و چیز دیگری در پست جدید او به چشم نمی آید.
بازیگر نقش مایکل اسکافیلد یعنی «ونت ورث میلر» نیز چندی پیش نیز در مصاحبه ای اعلام کرد که برای فصل ششم سریال ایده هایی در ذهن دارد ولی شبکه ی فاکس با آن مخالفت نموده است. چیزی که بدیهیست این است که یکی از بازیگران نقش اول سریال خبر از تولید فصل جدیدی از آن داده است و این به شبکه ی فاکس بستگی دارد که در چه تاریخی لب به سخن بگشاید و فصل ششم سریال را کلید بزند.
نظر شما چیست؟ آیا با بازگشت فرار از زندان موافقید؟
دیدگاهها
مهمان
برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
1111reza
1111reza
۲۴ آذر ۱۳۹۶ ۰۳:۰۵
شاید میخوان با سریال legends of tomorrow مرتبطش کنن
matin mo
matin mo
۲۴ آذر ۱۳۹۶ ۱۳:۰۷
خیلی عالی میشه ولی فرار از زندان چه ربطی به legends of tomorrow داره!!!!
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
Kicker_Angel
Kicker_Angel
۲۳ آذر ۱۳۹۶ ۱۶:۵۸
دارن داغونش میکنن فصل ۵ هم اضافه بود انقد حالم به هم خورد ۲ اپیزود آخرشم هنوز ندیدم
نبهانی زاده
نبهانی زاده
۲۴ آذر ۱۳۹۶ ۰۰:۱۰
دقیقا منم هنوز دو اپیزود آخر رو ندیدم
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
Nolan_hanks
Nolan_hanks
۲۳ آذر ۱۳۹۶ ۱۶:۵۳
کاش سریال تو همون فصل چهارم و با همون تراژدی محشرش(مرگ مایکل) تموم میشد ! فصل پنج یک افتضاح بدون حرف و حدیث بود و باعث شد خاطرات خوبمون از فراز از زندان تحت الشعاع فصل پنج مزخرفش قرار بگیره.من فصل یک تا چهار رو بیشتر از چهل بار دیدم!!!دقیقا همینقدر . ولی فصل پنج ؟ بگذریم .. با این حال چون فصل پنج ناموفق بود بنظرم درستش همینه ک ادامه بدن سریال رو و ی خاطره بهتر بسازن ازش
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
ALISHARIFI
ALISHARIFI
۲۳ آذر ۱۳۹۶ ۱۶:۱۵
حالا تا به این سریالم گند نزنن ادمش میدن ............. فصل 6 که میاد >>> تا فصل های 7 و 8 ادمه پیدا میکنه تا دیگه _گ_ُِ_ه_ِِ_ش_ رو در بیارن !!! :( :(
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
soran58
soran58
۲۳ آذر ۱۳۹۶ ۱۶:۰۶
مگه میشه موافق نبود ؟! خبر خیلی خوبی بود
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ