news-background
news-background

«جرمی کلارکسون» در بیمارستان بستری شد

«جرمی کلارکسون» مجری مجموعه «گرند تور» (The Grand Tour) به علت ابتلا به ذات‌الریه برای مدتی از تلویزیون و اجرا دور خواهد بود. مجری سابق «تخت گاز» (Top Gear) شبکه BBC، روز جمعه در حین گذراندن تعطیلات خود در شهر مایورکای اسپانیا مجبور شد راهی بیمارستان شود. وی یکشنبه شب در صفحه اختصاصی گرند تور در وبسایت DriveTribe نوشت: «اینطور که پیداست برای مدتی دور از کار خواهم بود. این مسئله به شدت آزاردهنده است، چرا که از سال 1978 و زمان آغاز فعالیت تلویزیونی‌ام حتی یکبار هم به مرخصی نرفته بودم.»

فیلمبرداری فصل دوم شوی پرخرج آمازون مدتی‌ست که آغاز شده و کلارکسون قرار بود طبق برنامه از هفته آینده به صحنه بازگردد. این دومین بار در طول تابستان امسال است که این برنامه تلویزیونی گرفتار دست‌انداز می‌شود. جولای گذشته «ریچارد هموند» دیگر مجری گرند تور در پی یک سانحه رانندگی خطرناک در کشور سوئیس در بیمارستان بستری شده بود. خودروی برقی پیشرفته وی هنگام پیمودن کوهستان‌های «همبرگ هیل» دچار سانحه شد و طعمه حریق شد و به دنبال آن هموند از ناحیه زانو دچار شکستی شد. بدین ترتیب با وضعیت فعلی هموند و کلارکسون باید دید آمازون در خصوص فیلمبرداری فصل دوم چه تصمیمی اتخاذ می‌کند.

کلارکسون که در سال 2015 به خاطر درگیری فیزیکی با تهیه‌کننده «تخت گاز» اخراج شده/استعفا داده بود، بعدها عذرخواهی کرد و گفت هیچگاه قصد جنجال‌آفرینی نداشته: «هیچ‌وقت دوست ندارم جنجال درست کنم، بعضی چیزها اتفاق می‌افتند. بعضی وقت‌ها چیزهایی می‌گویم و بعد با خود فکر می‌کنم که "وای نه."»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید