news-background
news-background

«کیت هرینگتون» پس از پایان Game of Thrones برای درمان استرس و ترک اعتیاد به الکل به مرکز بازپروری می‌رود

«کیت هرینگتون» بازیگر نقش «جان اسنو» در «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones)، پس از پایان سریال برای درمان «استرس و اعتیاد به الکل» به مراکز بازپروری مراجعه کرده است. او چند هفته پیش از پخش اپیزود پایانی در تاریخ ۱۹ می، درمان خود را آغاز می‌کند.

بنابر گزارش «پیج سیکس»، این بازیگر بریتانیایی در کانکتیکات برای مواجهه با افکار منفی دوره‌های مشاوره‌ی روانی و رفتار درمانی شناختی را سپری می‌کند. نماینده‌ی هرینگتون ضمن تأیید این گزارش می‌گوید: «کیت برای رفع برخی مشکلات شخصی تصمیم گرفت وقفه‌ای را به عنوان فرصتی برای به دست‌ آوردن سلامت خود در برنامه‌هایش ایجاد کند.»

این بازیگر از سال ۲۰۱۱ در سریال فانتزی شبکه‌ی HBO نقش اسنو را بازی کرد و سال گذشته با «رز لزلی» همبازی خود در «بازی تاج‌وتخت» ازدواج کرد. هرینگتون ۳۲ ساله در مورد صحنه‌ی پایانی خود در مصاحبه با «اسکوایر» می‌گوید: «روز آخر فیلمبرداری، احساس بدی نداشتم... اما وقتی می‌خواستیم آخرین صحنه را تصویربرداری کنیم دچار حملات عصبی شدم. سپس گفتند: «فیلمبرداری تمام شد!» آنجا بود که... درهم شکستم. یورش ناگهانی آسودگی خیال بود و غم اینکه هرگز دوباره نخواهم توانست این کار را انجام دهم.»

هرینگتون اخیراً فاش کرده بود که در پایان فصل پنجم و مرگ شخصیتش در سریال به دنبال مشاوره‌ی روانی رفته است. هرینگتون همچنین اضافه کرده بود که پس از پخش شدن آن صحنه و معطوف شدن توجهات به او در مکان‌های عمومی احساس «ضعف» می‌کرده است.

در گزارش «پیج سیکس» آمده است که هرینگتون برای درمان استرس، خستگی و اعتیاد به الکل از یک ماه گذشته به مرکز مشاوره‌ی روانی «پریوه-سوئیس» می‌رود و ماهیانه ۱۲۰ هزار دلار پرداخت می‌کند.

مستند جدید «بازی تاج‌وتخت» تحت عنوان «آخرین دیده‌بانی» که یکشنبه شب گذشته از HBO روی ایر رفت، احساساتی شدن هرینگتون پس از کشف مهمترین لحظات اپیزود پایانی به تصویر کشیده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۸ خرداد ۱۳۹۸ ۱۵:۲۵

وای .چقدر این بازیگرا ناز‌ دارن. خبرشونم پخش میشه که نازشونو بکشیم؟

نمایش اسپویل
۸ خرداد ۱۳۹۸ ۱۳:۲۹

ماهیانه ۱۲۰ هزار دلار؟؟؟ مگه توو مراکز مشاوره سوئیس چیکار میکنن؟!

نمایش اسپویل
۸ خرداد ۱۳۹۸ ۱۳:۰۱

گوئندولین کریستی (بازیگر نقش برین از تارث):" طرفدارها بعد از پایان سریال به یه دوره روان درمانی نیاز خواهند داشت." https://www.youtube.com/watch?v=odf4G-WDw2k ----- نیکولای کاستر-والدو (بازیگر نقش جیمی لنیستر): " بینندگان سریال بعد از پایان یافتنش نیاز به روان درمانی دارن بخاطر اینکه سریال خیلی ب... (حرفشو میخوره...میخواد بگه بد ولی حرفشو میخوره و سرشو به نشونه بهم خوردن حالش تکون میده)." https://old.reddit.com/r/freefolk/comments/btqt63/nikolaj_was_right_the_viewers_are_gonna_need/ -----

نمایش اسپویل
۸ خرداد ۱۳۹۸ ۱۲:۴۵

بنده خدا چه فشاری به خودش آوورده بوده بخاطر سریال که این مشکلات براش پیش اومده بعدش فهمیدن پایان سریال دیگه یه تیر خلاص بود واسش، کارش به مرکز بازپروری رسید

نمایش اسپویل