news-background
news-background

کروناویروس: پخش قسمت پایانی فصل دهم The Walking Dead به تعویق افتاد

 

شبکه‌ی AMC سه‌شنبه شب اعلام کرد که قسمت پایانی فصل دهم سریال «مردگان متحرک» (دانلود سریال The Walking Dead با لینک مستقیم) طبق برنامه‌ی قبلی پخش نمی‌شود چرا که مرحله‌ی پس از تولید سریال به علت شیوع ویروس کرونا متوقف شده است.

این شبکه‌ با انتشار بیانیه‌ای در این رابطه گفته است: «شرایط کنونی متأسفانه تکمیل فرایند پس از تولید قسمت دهم «مردگان متحرک» را ناممکن کرده، بنابراین فصل جاری با اپیزود پانزدهم که ۵ آوریل (۱۷ فروردین ماه ۱۳۹۹) روی ایر می‌رود به اتمام خواهد رسید.»

شبکه‌ی AMC می‌گوید اپیزود پایانی فصل به این ترتیب حکم یک اپیزود ویژه را خواهد داشت. پس از پخش اپیزود ۵ آوریل، هشت اپیزود ابتدایی فصل دهم به صورت رایگان از طریق وب‌سایت و اپلیکیشن شبکه در دسترس قرار خواهد گرفت.

آخرین اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

یکشنبه شب گذشته اپیزود سیزدهم از فصل دهم «مردگان متحرک» روی ایر رفت و «دانای گوریرا» برای آخرین بار در آن ظاهر شد. فیلمبرداری فصل یازدهم سریال مانند بسیاری دیگری از عناوین تلویزیونی از هم اکنون به تعویق افتاده است.

شیوع ویروس کرونا بر روی اسپین‌آف «مردگان متحرک» نیز اثرگذار بوده. شبکه‌ی AMC سریال «از مردگان متحرک بترس» (Fear the Walking Dead) که در حال فیلمبرداری فصل ششم بود را برای بازگشت در اواسط آوریل در نظر داشت.

جمعه گذشته شبکه اعلام کرد که تولید سریال «مردگان متحرک: آنسوی دنیا» (The Walking Dead: Beyond World) را هم متوقف می‌کند. این سریال که قرار بود ۱۲ آوریل پخش خود را آغاز کند اکنون به زمان نامشخص دیگری موکول شده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید