news-background
news-background

کروناویروس: اکران Black Widow لغو شد

به دنبال بسته‌شدن بزرگترین سالن‌های زنجیره‌ای آمریکا به مدت دست کم دو ماه، دیزنی گزارش می‌دهد که فیلم «بیوه‌ی سیاه» (دانلود فیلم Black Widow با لینک مستقیم) مارول را در تاریخ ۱ می (۱۲ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹) اکران نمی‌کند.

تغییر تاریخ اکران این فیلم با بازی «اسکارلت جوهانسون» یک اقدام غافلگیرکننده نیست، چرا که پس از موکول شدن نمایش «وقتی برای مردن نیست» (No Time to Die) ام‌جی‌ام از ماه آوریل به نوامبر، این اقدام دیزنی قابل‌پیش‌بینی بود.

دیگر فیلم‌های دیزنی که تاریخ انتشار آن‌ها تغییر خواهد کرد شامل «زن پشت پنجره» (The Woman in the Window) با بازی «امی آدامز» بر اساس رمان «ای.جی. فین» که قرار بود اواسط می اکران شود، و «تاریخچه‌ی شخصی دیوید کاپرفیلد» (The Personal History of David Copperfield) سرچ‌لایت که برای اوایل می در نظر گرفته شده بود می‌شود.

با لغو اکران «بیوه‌ی سیاه»، «اف۹»، «یک جای آرام ۲» و حذف شدن نام آن‌ها از تقویم سینمایی تابستان، فرصتی به بازار چین داده می‌شود تا ابتدا فیلم‌هایی مانند «دولیتل» (Dolittle)، «جوجو خرگوش» (Jojo Rabbit)، «فورد در برابر فراری» (Ford v. Ferrari)، «پسران بد برای همیشه» (Bad Boys for Life) و عناوین داخلی این کشور روی پرده بروند پیش از آنکه عناوین بلاک‌باستر در آمریکا به بازار عرضه شوند. شایعه‌ی بازگشایی سالن‌های سینمای چین از اواسط آوریل یا می شنیده می‌شود.

آخرین اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دیزنی مثل دیگر استودیوها که قرار بود فیلم‌هایی در فصل بهار و اوایل تابستان اکران کنند، تیزرهای گران‌قیمتی در مسابقات سوپر بول پخش کرد. تیزر تلویزیونی «بیوه‌ی سیاه» برای این رویداد که ۵.۶ میلیون دلار برای استودیو هزینه داشت، در شبکه‌های مجازی هم ۱۹ میلیون مرتبه مشاهده شد.

«بیوه‌ی سیاه» به کارگردانی «کیت شورتلند» اولین فیلم فاز جدید «دنیای سینمایی مارول» است. سال گذشته «انتقام‌جویان: آخر بازی» (Avengers: Endgame) رکوردهای بسیاری را شکست و با ۱.۲ میلیارد دلار پرفروش‌ترین افتتاحیه‌ی جهانی تاریخ را ثبت کرد.

یونیورسال هم روز گذشته به دنبال نگرانی‌های ناشی از شیوع کرونا اعلام کرد که فیلم‌های در حال اکران «مرد نامرئی» (The Invisible Man)، «شکار» (The Hunt) و «اما» (Emma) را از روز جمعه به صورت دیجیتال در بازار نمایش خانگی عرضه می‌کند. این استودیو فیلم انیمیشن «تور جهانی ترول‌ها» (Trolls World Tour) را هم از ۱۰ آوریل همزمان با اکران سینمایی به بازار نمایش خانگی می‌آورد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید