news-background
news-background

کدام بازیگران مناسب برای ایفای نقش در Ghost Rider هستند؟

در اوایل این ماه، اتوبوس هایی در سن دیگو از پوستر های فصل چهارم سریال ماموران شیلد( agents of S.H.I.E.L.D) پوشیده شده بودند. چیزی که نظر همه را به خود جلب کرده، وجود زنجیرهای آتشین در این پوسترهاست. به نظر میامد که این تصاویر مربوط به سلاح آتش دوزخ(hell fire) است که انتهای فصل سوم سریال نشان داده شده است. بسیاری نیز گمانه زنی میکنند که این نشانه ورود روح سوار (ghost rider) به دنیای سینمایی مارول است. همچنین با شنیدن این خبر ممکن است مارول روح سوار نسخه رابی ریز( Robbie reyes ) را به عالم سینما معرفی کند. بدون در نظر گرفتن اینکه کدام روح سوار به نماش گذاشته میشود، مهم این است که روح سواربه جایی که به آن تعلق دارد بازگشته است،یعنی به دستان مارول. و مارول هم چندین نسخه از شخصیت هارا داراست و میتواند هر زمان که بخواهد از آنها استفاده کند.

حتی اگر شخصیت "رابی ریز" در سریال ماموران شیلد به نمایش درآید بازهم کسی نمیتواند بگوید که ما نمیتوانیم چندین نسخه از کاراکترهای روح سوار را ببینیم. همانطور که شنیده میشود قرار است سریالی مستقل برای روح سوار در نتفلیکس Netflix ساخته شود، پس احتمالش زیاد است که درسالهای آینده ما "جانی بلیز" johnny blaze و دنی کتچ Danny ketch را ببینیم.

اگر مارول شخصیتهای بلیز، کتچ، ریز و یا حتی کارتر اسلید carter sladeرا درنظر داشته باشد، به بازیگران زیادی برای این مجموعه نیاز دارد. تا زمانی که مارول بخواهد انتخاب بازیگران را انجام دهد، نگاهی به لیستی از شخصیتها و بازیگران مناسب میندازیم که توسط سایت اسکرین رنت تهیه و از طریق 30nama برای شما آماده شده است.

1- رایان گازمن در نقش رابی ریز

Ryan-Guzman

 او میتواند بازیگر مناسبی برای پیوستن به دنیای سینمایی مارول باشد. او را ببیشتر برای بازی در مجموعه فیلمهای step up میشناسند.از دیگر فیلمهای او میتوان april rain و beyond paradise را نام برد.او همچنین همبازی جنیفرلوپز در فیلم "the boy next door" بوده است.

با توجه به بازی و فیلمهایی که گازمن از خود بجا گذاشته وی میتواند به خوبی شخصیت رابی ریز را به نمایش بگذارد. رابی ریز آخرین نفری بود که به گوست رایدر تبدیل شد و برخلاف دیگر روح سواران علاقه زیادی به موتور سواری ندارد و همواره با خلافکاران خیابانی درگیر میشود.

2- نورمن ریداس در نقش جانی بلیز

Norman-Reedus-

بله. ما همه میخواهیم که تسخیر شدن نورمن ریداس توسط زاراتوس(شیطان درون جانی بیلز:zarathos) را ببینیم. او حتی در مصاحبه ای نیز گفته از تلاشی برای این نقش دریغ نمیکند.

البته او مشکلاتی برای بازی دراین نقش دارد. زیرا با توجه به بازی در نقش داریل دیکسون در سریال مردگان متحرک "the walking dead" ممکن است دچار کمبود وقت برای ایفای نقشی دیگر شود. البته گفته شده شاید بتواند در هر دو سریال همزمان بازی کند یا سازندگان مردگان متحرک تصمیم بگیرند که به کار او دراین سریال خاتمه دهند.

ما همه اورا در نقش دیکسون دیده ایم و او قطعا میتواند نقش یک فرد را که توسط شیطانی با قدرتی جهنمی تسخیر شده است،ارائه دهد.

3- جوئل ادگرتون در نقش دنیل کتچ

Joel-Edgerton-

این بازیگر استرالیایی تبار با بازی در دو فصل از اپرای استرالیایی یعنی "the secret life of us" به شهرت رسید. مدت کوتاهی بعد از آن بخاطر بازی درنقش اوون لارس در قسمت دوم و سوم از سه گانه جنگ ستارگان  در کانون توجهات قرار گرفت از آن زمان به بعد او تلاش بسیاری در هنر بازیگری خود کرد و اخیرا در اثر به یاد ماندنی "black mass" نیز ایفای نقش نمود.

قرار گرفتن درنقش دنیل کتچ، روح سواری که برادر جانی بلیز بود و از قدرتهای ماورائی زیادی بهره میبرد میتواند مورد خوبی برای ادگردتون باشد و همچنین این کاراکتر، تنها میتواند با بهره مندی از توان مارول در فیلمسازی، چشمگیر و زیبا از کار دربیاید.

4- پدرو پاسکال در نقش کارتر اسلید

Pedro-Pascal

او علاوه بر اینکه میتواند بازی خوبی برای نقش نیمور (شخصیتی دیگر در دنیای مارول:namor) به نمایش بگذارد همچنین گزینه خوبی برای ایفای نقش کارتر اسلید میباشد.پاسکال که عمده شهرتش برای بازی بینظیرش در سریال "game of thrones" میباشد شاید برای نقش هایی مثل " بلیز" و "کتچ" کمی زمخت باشد اما میتواند بازی زیبایی برای نقش کارتر اسلید بجا بگذارد. پاسکال همچنین در فیلم پیش روی" kingsman: the golden circle "نیز به ایفای نقش پرداخته است.اگر مارول میخواهد از هنر " پاسکال" استفاده کند باید هرچه زودتر دست به کار شود زیرا ممکن است به او پیشنهاد های دیگه ای شده و وقتی برای همکاری در روح سوار نداشته باشد.

 5- تایلر پوزی در نقش رابی ریز

Tyler-Posey-

او بازیگری خود را در سن 11 سالگی و در نقش ماورا (mauro) برای فیلم ""collateral damage شروع کرد. عمده شهرتش به واسطه نقش اسکات مک کال در سریال teen wolf"  "میباشد."پوزی" میتواند همان فردی باشد که مارول برای ارتقای سریال ماموران شیلد دنبالش میگردد. با توجه به نقشهای وی در سالهای اخیر "تایلر پوزی" نیز میتواند جزء گزینه های مناسب برای نقش رابی ریز باشد.

6- الکساندر اسکارسگارد در نقش بلیز / کتچ

skarsgard

الکساندر اسگارسگارد که یک بازیگر سوئیسی است اکثرا برای ایفای نقش در سریال "True Blood" شناخته میشود.جدیدترین اثر او که خیلی در باکس آفیس وضعیت خوبی ندارد، افسانه تارزان(The Legend Of Tarzan) می باشد. اینطور که به نظر میرسد او شانس زیادی با تولیدات tentpole ندارد زیرا فیلم battleship نیز وضغیت بهتری نسبت تارزان نداشت اما شاید بازی او در نقشی در دنیای مارول با استقبال زیادی مواجه شود.

از همه اینها گذشته، او طرفدار موتور سواری است و نقش "بیلز" یا "کتچ" میتواند مناسب او باشد.

7- ایتن هاک در نقش دنی کتچ

Ethan-Hawke-

او کار خود را با بازی در فیلم explorers"" آغاز کرد. ایتن هاک مردی خود ساخته است که بسیار شبیه به شخصیت دنیل کتچ میباشد. او که بازیگر، نویسنده و کارگردان آمریکایی میباشد تا بحال دوبار نامزد دریافت جایزه اسکار شده است.او شاید برای بازیِ اوریجین (مبدا و منشاء:Origin) دنیل کتچ کمی پیر باشد ولی خیلی خوب میشود اگر بازیگری دیگر برای فلش بک های جوانی او پیدا شود. زیرا او خیلی مناسب این نقش میباشد.

ایتن هاک نیز از هواداران موتورسیکلت هست و حتی گواهینامه هم دارد! اما از زمانی که صاحب بچه شده موتور سواری را کنار گذاشته است.

8- عمر اویلا در نقش رابی ریز

Omar-Avila

او قبلا در نقش جو تورو(joe toro) در فیلم "the punisher" حضور داشته است. پس قاعدتا تا بحال در دنیای سینمایی مارول وجود داشته است. او که یک بازیگر کوبایی-آمریکایی میباشد با بازی نقشی کوچک در قسمت دوم پسران بد(Bad Boys 2) پا به هالیوود گذاشت.

اویلا میتواند همان کسی باشد که مارول برای تاخت و تاز کاراکتر روح سوار دنبالش میگردد. ازآنجایی که "رابی ریز" از ماشین بجای موتور استفاده میکرد، اویلا نیازی به مهارت در موتور سواری ندارد. درصورتی که مارول بخواهد دقیقا به کامیک وفادار باشد سن اویلا برای این نقش کمی زیاد به نظز میرسد. البته در انتخاب بازیگر ها هنوز درمورد سن شخصیت ها صحبتی نشده است پس هرچیزی امکان دارد اتفاق بیفتد.

9- بن فاستر در نقش دنیل کتچ

ben-foster-

بازیگر دیگری که او نیز در گذشته نقش یکی از شخصیت های مارول را بازی کرده است، بن فاستر می باشد. او شحصیت ""Warren Worthington III در فیلم "X-men: The Last Stand" را به نمایش گذاشت. وی هنگامی که در دوران دبیرستان بود، درس خودرا کنار گذاشت و به دنبال بازیگری رفت. او با دستمزد خود در سن 17 سالگی آپارتمانش در لوس آنجلس را خریداری کرد.

اولین شکست بزرگ او برای سریال""flashforward دیزنی بود. فاستر بعد از این ماجرا بطور مداوم روی شغل خود کار کرد.او همچنین در فیلم تازه اکران شده "Warcraft"    نیز نقش داشته است.این اتفاق خوبی است که بن فاستر به یکی از بهترین شخصیتها در یکی از بهترین اقتباس های کامیک مارول تبدیل شود. و دیدن او به عنوان روح سوار گزینه خیلی مناسبی به نظر میرسد.

10- گرت هدلاند در نقش جانی بلیز

Garrett-Hedland

جای تعجب است که این بازیگر تا بحال در فیلمی ابرقهرمانی ایفای نقش نکرده است. او کار خود را با بازی در فیلم ""troy محصول 2004  در نقش "patroclus" آغاز نمود و همچنین در همان سال بازی فوق العاده ای در فیلم "Friday night light" از خود بجا گذاشت.

او برای فیلم ""tron:legacy مجبور بود که موتور سواری یاد بگیرد و روزی دوساعت برای اینکار تمرین میکرد.او درفیلمهایی همچون" pan، eragon" بازی کرده است و همچنین در فیلم billy lynn’s long halftime walk همبازی وین دیزل و کریستن استوارت می باشد.شاید با رعایت همه نکات ایمنی، گرت هدلاند، روح سوار محبوب مارول را به تصویر بکشد.

 11- جک اوکانل در نقش جانی بلیز

Jack-OConnell-

جانی بلیز اولین و معروفترین روح سوار است.او یک موتور سوار ماهر بود و معشوقه ای به نام روکسان سیمپسون داشت. بلیز برای درمان پدر روکسان خواستار معامله با شیطان(که در دنیای مارول، مفیستو بود) شد و در نتیجه دارای قدرتهای ماورای طبیعی شده و شروع کرد به فرستادن ابر شرور ها در همان جهنمی که مفیستو حضور داشت.

جک اوکانل که از فیلم و سریالهای او میتوان skins و money mosters را مثال زد، یکی دیگر از بازیگران احتمالی برای این نقش است.اگرچه اوکانل توسط یک خانواده دوست داشتنی بزرگ شد، اما او هنوز هم مظهر بسیاری از ویژگی های یک مرد که دوران کودکی سختی داشته است میباشد و برای ایفای نقش جانی بلیز مناسب میباشد.

12- دیگو لونا در نقش رابی ریز

CASANOVA_0329_00481.nef

لونا کار خود را درکودکی با بازی در چند تِلِنووِلاز ( telenovelas: سریال های درام پرتغالی-برزیلی) شروع نمود. مادر او در صنعت فیلمسازی و پدر او یکی از تحسین شده ترین طراحان صحنه اپرا بود. لونا به تئاتر علاقه زیادی پیدا کرد و در سه سالگی شروع به بازی در صحنه تئاتر کرد.

او بازیگری قوی است و در فیلمهایی از جمله "elisium"  و "mix" حضور داشته است ومیتواند نقش خوبی از خود به عنوان رابی ریز به نمایش بگذارد. مارول اگر میخواهد از او برای این نقش استفاده کند باید هرچه سریعتر دست به کار شود زیرا با به اکران درامدن قسمت بعدی جنگ ستارگان هم به شهرت دیگو لونا اضافه میشود و هم وقت و هزینه ی بیشتری باید صرف شود. (دانلود فیلم با لینک مستقیم)

13- توبی کبل در نقش جانی بلیز

Toby-Kebbell-

کبل که زاده شهر پونتفرکت میباشد فعالیت حرفه ای خودرا از سال 2004 با بازی در برنامه "dead man "شروع کرد. بازی او به قدری خوب بود که بعد از تماشای فیلم، وودی الن وی را برای فیلم خود یعنی "match point" انتخاب کرد. او در ادامه جایزه بهترین نقش مکمل را ( در جوایز فیلم مستقل بریتانیا) برای بازی در فیلم control 2007 برنده شد.

یکی از متنوع ترین بازیگران در این لیست، یعنی توبی کبل ثابت کرده است که میتواند نقشهای خطرناک را به خوبی اجرا نماید و این ویژگی برای بازی در نقش شخصیتی بدلکار که که به اسکلتی آتشین در دنیای مارول تبدیل شده و با شرور ها مبارزه میکند نیاز است.

14 -نیکولای کاستر والدو در نقش بلیز / کتچ

Nikolaj-Coster-Waldau-

یک بازیگر، تهیه کننده و نویسنده ای دانمارکی تبار میباشد. او چندین سال در مدرسه تئاتری دانمارکی تحصیل کرده است.وی پس از فارغ التحصیلی بلافاصله مشغول به کار شد. او با بازی در فیلم ""black hawk down در سال 2001 پا به هالیوود گذاشت.

نقش بلیز و کتچ برای کسی که نقشی مثل جیمی لنیستر در  بازبی تاج و تحت را ایفا کرده است مناسب میباشد. نقش جیمی لنیستر که دارای دوگانگی هایی در بیرحمی و دلسوزی بود کاملا مطابق دوگانگی های است که یک روح انتقام گیر میتواند داشته باشد.

15- دیگو بونتا در نقش رابی ریز

Diego-Boneta-

اگر مارول میخواهد نسخه ای جوانتر از رابی ریز را در سریال ماموران شیلد به نمایش بگذارد، دیگو بونتا مورد خیلی خوبی است. بازیگر و خواننده جوان قبل اغاز کار خود در سینمای آمریکا، در سریالهای درام مکزیکی حضور داشته است.

او با ""pretty little liars و 90210 پا به سینمای آمریکا گذاشت.سنِ و سال دیگو بونتا کاملا مناسب برای ایفای نقش رابی ریز جوان مطابق کامیک است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید