news-background
news-background

پیام ویدیویی «لری دیوید»: برای بیرون رفتن از منزل «زیاد ذوق‌زده نشوید»

«لری دیوید» ستاره‌ی سریال «زیاد ذوق‌زده نشو» (دانلود سریال Curb Your Enthusiasm با لینک مستقیم) و یکی از خالقین سریال «ساینفلد» (دانلود سریال Seinfeld با لینک مستقیم) از مردم خواست در خانه بمانند و تلویزیون تماشا کنند. دیوید سه‌شنبه شب با ارسال پیامی ویدیویی به «احمق‌ها»یی تاخت که دستورالعمل‌های فاصله‌گیری اجتماعی را رعایت نمی‌کنند.

دیوید در ویدیویی که توسط «دفتر فرمانداری کالیفرنیا» به اشتراک گذاشته شده می‌گوید: «بدیهی است که بعضی‌ مرا مجبور به ضبط این ویدیو کرده‌اند، برای اینکه من معمولاً از این کارها نمی‌کنم، اما اساساً روی صحبتم با احمق‌هاست – خودتان می‌دانید منظورم چه کسانی است. می‌خواهید بیرون بروید – نمی‌دانم چرا این کار را می‌کنید. اما بیش از حد به اجتماع نزدیک می‌شوید و این خوب نیست.»

«شما به سالخوردگانی چون من آسیب می‌رسانید – البته من که نه. من هیچ کاری با شما ندارم. هرگز شما را نخواهم دید. اما خودتان که می‌دانید، بهتر است بگوییم دیگران، دیگر افراد سالخورده‌ای که با شما نسبتی دارند! چه می‌دانم.»

دیوید سپس می‌گوید کسانی که از خانه بیرون می‌روند در واقع فرصتی استثنایی «برای نشستن روی مبل و تماشای تلویزیون» را از دست می‌دهند: «نمی‌دانم چطور می‌توانید این فرصت را از دست بدهید! خوب... شاید... به این علت که آنقدرها باهوش نیستید. اما این پیام من است: به خانه‌های خود بروید! تلویزیون تماشا کنید! این بود توصیه‌ی من به شما.»

او در پایان می‌گوید افرادی که سریالش را دیده‌اند می‌دانند که «با بیرون رفتن از خانه هیچ اتفاق خوبی نمی‌افتد، آن بیرون فقط دردسر وجود دارد. آن بیرون جای خوبی برای رفتن نیست. بنابراین در خانه بمانید و هیچکس را ملاقات نکنید مگر در مواقع اضطراری که لوله‌های‌تان نشت می‌کند. اجازه دهید لوله‌کش وارد شود و بعد، وقتی که کارش را انجام داد همه جا را تمیز کنید... فقط همین.»

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید