news-background
news-background

پوستر جدید و نقشه‌ی سریال The Witcher به همراه عناوین اپیزودهای فصل اول منتشر شد

نت‌فلیکس از اولین پوستر رسمی سریال «ویچر» (The Witcher) رونمایی کرد. روی این پوستر علاوه بر سه شخصیت اصلی «هنری کویل» در نقش «گرالت»، «آنیا شالترا» در نقش «ینیفر» و «فرایا آلن» در نقش «سیری»، جمله‌ای خودنمایی می‌کند: «بدترین هیولاها آن‌هایی‌اند که خود خلق می‌کنیم.»

در پس زمینه تصویری به چشم می‌خورد که به نظر نقشه‌ی «کانتیننت» می‌رسد. نسخه‌ی کامل این نقشه در وب‌سایت «ویچر» قرار گرفته است اما متأسفانه جزئیات آن به اندازه‌ی کافی قابل بزرگ‌نمایی نیست. نت‌فلیکس در تاریخ ۳ دسامبر (۱۳ آذرماه) یک کنفرانسی در لس آنجلس و در ۱۶ دسامبر (۲۵ آذرماه) مراسم فرش قرمزی در لندن برگزار خواهد کرد. حضور «هنری کویل»، «آنیا شالترا»، «فرایا آلن» و «جوئی بیتی» به همراه «لورن هیسریچ» شورانر سریال در شهر لندن به تأیید رسیده است.

مراحل پیش‌تولید فصل دوم «ویچر» از هم اکنون آغاز شده و انتظار می‌رود برای سال ۲۰۲۱ آماده‌ی نمایش باشد. پروداکشن ویکلی گزارش می‌دهد که فیلمبرداری فصل دوم از فوریه‌ی سال ۲۰۲۰ کلید می‌خورد. هنوز مشخص نیست که فصل بعدی کدام بخش از داستان را پوشش خواهد داد. نت‌فلیکس جمعه گذشته عناوین ۸ اپیزود فصل اول را هم اعلام کرد که به شرح زیر است:

اپیزود ۱: The End’s Beginning اپیزود ۲: Four Marks اپیزود ۳: Betrayer Moon اپیزود ۴: Of Banquets, Bastards and Burials اپیزود ۵: Bottled Appetites اپیزود ۶: Rare Species اپیزود ۷: Before A Fall اپیزود ۸: Much More  

فصل اول «ویچر» ۲۰ دسامبر (۲۹ آذر ماه) از نت‌فلیکس پخش می‌شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید