news-background
news-background

«پل مسکال» به Lost Daughter اولین فیلم بلند «مگی جیلنهال» در مقام کارگردان ملحق شد

«مگی جیلنهال» بازیگری با کوله‌باری از تجربه است که به نظر می‌رسد تاکنون فیلم‌های زیادی ساخته، اما این‌گونه نیست و او با «دختر گمشده» (The Lost Daughter) اولین فیلم بلندش را کارگردانی می‌کند و به تازگی یکی از بازیگرانش را انتخاب کرده است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

جمعه (۲۸ آگست) «هالیوود ریپورتر» گزارش داد که «پل مسکال» در «دختر گمشده» نقشی به دست آورده است. این فیلم از رمانی به همین نام نوشته‌ی «النا فرانته» اقتباس شده و در مورد استادی با بازی «الیویا کولمن» است که یک زن جوان با بازی «داکوتا جانسون» و دخترش در حین گردشی در ساحل توجه او را جلب می‌کنند و با همین اتفاق به مسیری پرفراز و نشیب هدایت می‌شود. تماشای انلاین فیلم خارجی.

مسکال اخیراً در سریال تحسین‌شده‌ی «انسان‌های معمولی» (دانلود سریال Normal People با لینک مستقیم) هولو نقش‌آفرینی کرده و «دختر گمشده» اولین فیلم بلند اوست. بنابراین به نظر می‌رسد که او با فیلم جیلنهال به مخاطبین جدیدی معرفی خواهد شد. دیگر بازیگران فیلم علاوه بر جانسون و کولمن، «جسی باکلی» و «پیتر اسکارزگارد» خواهند بود.

تاریخ شروع فیلمبرداری «دختر گمشده» هنوز مشخص نیست، اما بدون شک این پروژه توجه بسیاری را به معطوف خواهد کرد. جیلنهال اخیراً فیلم کوتاه «پنه‌لوپه» (Penelope) را برای سریال «خانگی» (دانلود فیلم Homemade با لینک مستقیم) نت‌فلیکس کارگردانی کرده و تحسین منتقدین را برانگیخته بود. این سریال اواخر ژوئن از این شبکه روی ایر رفت و کارگردانان دیگری همچون «پائولو سورنتینو»، «ریچل موریسون»، «پابلو لارائین»، «نادین لبکی» در آن مشارکت کردند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید