news-background
news-background

ویروس کرونا فیلمبرداری «مأموریت غیرممکن ۷» در ایتالیا و اکران «سونیک» در چین را لغو کرد

استودیوی پارامونت به دنبال انتشار ویروس کرونا فیلمبرداری «مأموریت غیرممکن ۷» (Mission: Impossible 7) با بازی «تام کروز» را در ونیز ایتالیا به تعویق انداخت. استودیو روز دوشنبه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که دولت تجمعات عمومی در ونیز را ممنوع کرده است. ایتالیا تاکنون ۱۵۰ مورد ابتلا به ویروس را به ثبت رسانده است.

پارامونت می‌گوید: «در راستای رعایت مسائل ایمنی و سلامت عوامل و بازیگران، و تلاش‌های دولت برای توقف تجمعات عمومی در واکنش به خطرات ویروس کرونا، ما فیلمبرداری سه‌ هفته‌ای خود در ونیز که اولین بخش پروداکشن «مأموریت غیرممکن ۷» بود را لغو می‌کنیم. در حین این وقفه به نگرانی‌های عوامل خود اهمیت می‌دهیم و به آنان اجازه بازگشت به وطن تا زمان شروع فیلمبرداری را صادر می‌کنیم. ما به نظارت خود بر این شرایط ادامه می‌دهیم و با مقامات دولتی همکاری می‌کنیم.»

کروز قرار است برای بازی در نقش «ایتان هانت» در دو قسمت دیگر از «مأموریت غیرممکن» که به صورت یکجا فیلمبرداری می‌شود بازگردد. پارامونت قسمت هفتم فیلم را تابستان سال ۲۰۲۱ و قسمت هشتم را تابستان سال ۲۰۲۲ روی پرده می‌برد. «کریستفر مک‌کواری» برای کارگردانی هر دو قسمت انتخاب شده است. او پیش‌تر «ملت یاغی» (Rogue Nation) را در سال ۲۰۱۵ و «فال‌اوت» (Fallout) را در سال ۲۰۱۸ کارگردانی کرده بود. «فال‌اوت» با ۷۹۱ میلیون دلار پرفروش‌ترین قسمت چندگانه در بازارهای جهانی بود.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

پارامونت روز دوشنبه ضمناً اعلام کرد که اکران «سونیک خارپشت» (دانلود فیلم Sonic the Hedgehog با لینک مستقیم) در چین را هم به دنبال شیوع ویروس کرونا لغو می‌کند. این فیلم با بازی «جیم کری» و صداپیشگی «بن شوارتز» در نقش سونیک قرار بود از جمعه‌ی این هفته در بازار چین عرضه شود. سالن‌های نمایش چین تا مدت نامعلومی تعطیل شده‌اند. استودیو اعلام کرده است که تاریخ اکران جدیدی برای «سونیک خارپشت» در این کشور تعیین خواهد کرد. تاکنون ۷۷۱۵۰ مورد ابتلا به ویروس کرونا در چین ثبت شده و ۲۵۹۲ نفر را به کام مرگ کشانده‌ است.

«سونیک خارپشت» از ۱۴ فوریه در آمریکا اکران شد و در دو هفته‌ی اول ۱۰۶ میلیون دلار فروخت و از سایر بازارهای جهانی هم ۹۶ میلیون دلار کسب کرد. این فیلم از «راتن تومیتوز» امتیاز ۶۴ درصد دریافت کرده و پیش‌تر قرار بود اوایل ماه نوامبر اکران شود، اما هواداران به ظاهر انسان-گونه‌ی سونیک معترض شدند و پارامونت و «جف فاولر» کارگردان را وادار کردند شخصیت را دوباره طراحی کنند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید