news-background
news-background

«هلنا بونهام کارتر»: جانی دپ احمق نیست

«هلنا بونهام کارتر» در آستانه‌ی اعلام نتیجه‌ی دادگاه شکایت «جانی دپ» از نشریه‌ی «سان» می‌گوید همکارش احمق نیست. دپ به دلیل «ضارب همسر» خوانده شدنش و مطرح شدن اتهام رفتار خشونت‌آمیز با «امبر هرد» همسر سابقش، از این نشریه شکایت کرده است. جلسات دادگاه دپ و هرد که در ماه ژوئیه در لندن برگزار شد، جزئیات ریز و درشتی از زندگی خصوصی آن‌ها فاش کرد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

بونهام کارتر که با دپ در هفت فیلم از جمله «چارلی و کارخانه‌ی شکلات‌سازی» (دانلود فیلم Charlie And The Chocolate Factory با لینک مستقیم) و «سویینی تاد» (دانلود فیلم Sweeney Todd با لینک مستقیم) همکاری کرده، در مصاحبه با «گاردین» می‌گوید از وضعیتی که دپ در آن به سر می‌برد غافلگیر شده.

او می‌گوید: «خصوصیتی سنتی در مورد رفتار جانی وجود دارد – هیچ‌یک از آن‌ها منطقی نیستند. اما این مرد احمق نیست. اگر فکر می‌کرد که حق با او نیست تا اینجا قضیه را کش نمی‌داد.»

بونهام کارتر که در سریال درام تاریخی «تاج» (دانلود سریال The Crown با لینک مستقیم) نقش «پرنسس مارگارت» را بازی می‌کند، از تجارب همکاری با «هاروی واینستین» تهیه‌کننده‌ی بدنام هالیوودی نیز می‌گوید: «من هیچ‌وقت چیزی را سیاه و سفید نمی‌بینم. معتقدم که انسان‌ها چند رنگ دارند، هرگز کاملاً خوب یا کاملاً بد نیستند. واینستین یک فرد بدرفتار بود و بس. اما از طرفی واقعاً چنین نبود. بدرفتار، احتمالاً روانی و یک تهیه‌کننده‌ی فیلم به‌شدت کارآمد بود.»

فصل چهارم سریال «تاج» ۱۵ نوامبر (۲۵ آبان ماه ۱۳۹۹) از نت‌فلیکس پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید