news-background
news-background

هشدار کارگردان Wonder Woman: ممکن است سالن‌های سینما را برای همیشه از دست بدهیم

فیلم «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» جنکینز تاکنون چهار مرتبه در حین پاندمی در تقویم جابه‌جا شده است.

 

یکی از تلفات پاندمی کووید-۱۹ فیلم ابرقهرمانی «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» (دانلود فیلم Wonder Woman 1984 با لینک مستقیم) دی‌سی و برادران وارنر بود. این فیلم به کارگردانی «پتی جنکینز» و بازی «گل گدوت» و «کریس پاین» چهار مرتبه توسط وارنر در تقویم جابه‌جا شده، اما همچنان انتظار می‌رود در تاریخ ۲۵ دسامبر آینده روی پرده برود. دنباله‌ی «زن شگفت‌انگیز» ابتدا قرار بود ۵ ژوئن، سپس ۱۴ آگست و بعد ۲ اکتبر اکران شود. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

در همین حین، سینماهای ریگال یک بار دیگر در سراسر دنیا بسته‌ شده‌اند، و بازارهای کلیدی لس‌آنجلس و نیویورک در بیش از شش ماه اخیر امکان بازگشایی نداشتند. جنکینز به تازگی در مصاحبه با رویترز هشدار داده است که جبران خسارت بسته ماندن سینماها ممکن است بسیار دشوار باشد. او از دولت ایالات متحده درخواست می‌کند که سینماها را نجات دهد. جنکینز می‌گوید: «اگر سینما را تعطیل کنیم، روند برگشت‌پذیری نخواهد بود. ممکن است سینما رفتن را برای همیشه از دست بدهیم.»

اگرچه نزدیک به سه چهارم سینماهای آمریکا بازگشایی شده‌اند و «تنت» در سراسر دنیا فروش متوسط بیش از ۳۰۰ میلیون دلاری را به ثبت رسانده، اما استودیوهایی نظیر وارنر و دیزنی فیلم‌های بزرگ خود را به سال‌های بعد موکول می‌کنند.

جنکینز می‌گوید: «ممکن است به اتفاقی شبیه باشد که برای صنعت موسیقی روی داد، وقتی که کل صنعت می‌توانست فروپاشی کند زیرا سودآوری نمی‌کرد. فکر نمی‌کنم هیچ‌یک از ما بخواهیم در دنیایی زندگی کنیم که تنها انتخاب موجود دیدن یک فیلم با بچه‌ها در اتاق نشیمن باشد، و جایی برای بیرون رفتن وجود ندارد.»

دیگر فیلمی که از اکران در سالن‌های سینما صرف نظر می‌کند و مستقیماً در پلتفرم‌های دیجیتال عرضه می‌شود انمیشن «روح» (Soul) پیکسار و دیزنی است. با این حال جنکینز تأکید می‌کند که «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» در سینما اکران خواهد شد: «واقعاً امیدوارم که یکی از اولین فیلم‌هایی باشیم که بازمی‌گردیم و آن را به زندگی همه وارد می‌کنیم.»

جنکینز پیش‌تر تأیید کرده بود که قصد ساخت یک سه‌گانه برای «زن شگفت‌انگیز» را دارد و پس از آن فیلمی در این چندگانه نمی‌سازد. او دسامبر سال ۲۰۱۹ در کامیک کان برزیل گفت که از حالا طرح «زن شگفت‌انگیز ۳» و حتی یک اسپین‌آف با تمرکز بر «تمیسکیرا» (Themyscira) را ریخته است: «راستش ما از حالا می‌دانیم که کل داستان [زن شگفت‌انگیز ۳] به چه شکلی است زیرا یک فیلم [اسپین‌آف] «آمازون» نیز ساخته خواهد شد و ما طرح کلی آن را ریخته‌ایم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید