news-background
news-background

نویسنده Falcon And The Winter Soldier: در قسمت پنجم یکی از شخصیت‌های مارول حضور غافلگیرکننده‌ای دارد

سریال «فالکن و سرباز زمستان» (Falcon And The Winter Soldier) مارول و دیزنی+ مخاطبین را برای آنچه که یک بازی کوتاه غافلگیرکننده خوانده شده آماده می‌کند. «مالکم اسپلمن» شورانر این سریال ابرقهرمانی وعده حضور شخصیتی را در سریال داده که هواداران پیش‌بینی کرده‌اند «مفیستو» (Mephisto) است.

اپیزود چهارم از فصل اول سریال جمعه گذشته از دیزنی+ پخش شد به این معنا که غافلگیری‌های بزرگ آن از جمله اینکه انگیزه‌ی شخصیت‌های شرور چیست، در دو قسمت آینده به وقوع خواهد پیوست. در ماه مارس اسپلمن وعده داده بود که اپیزود پنجم سریال که قسمت ماقبل پایانی است، هیجان‌انگیزترین اپیزود فصل «فالکن و سرباز زمستان» خواهد بود. اسپلمن در مصاحبه با «کامیک‌بوک» گفته بود: «و در قسمت پنجم، گریه خواهید کرد.»

در قسمت چهارم سریال شخصیت «آیو» از فیلم «پلنگ سیاه» (Black Panther) با بازی «فلورنس کاسومبا» مقابل «سباستین استن» در نقش «سرباز زمستان» ظاهر شد. اما اسپلمن در مصاحبه‌ی تازه‌ای با «راتن تومیتوز» وعده داده است که یکی دیگر از شخصیت‌های بزرگ «دنیای سینمایی مارول» در قسمت پنجم حضور کوتاهی خواهد داشت. او می‌گوید «یک شخصیت بسیار بسیار زمینی» در سریال وجود دارد که مایل است او را در مقابل «ثور» یا «کاپیتان آمریکا» ببیند: «این شخصیت به‌شدت قوی است، شخصیت اپیزود پنجم. خیلی دوست دارم او را در کنار «ثور» ببینم.»

نویسندگان «اسلش‌فیلم» پیش‌بینی می‌کنند که این شخصیت موعود پیش‌تر در «دنیای سینمایی مارول» دیده نشده و قرار نیست در فیلم‌های آینده‌ی مارول ظاهر شود. اما مارول با این نشریه تأیید می‌کند که این شخصیت در کتاب‌های کامیک مارول معرفی شده و نقش آن را یک بازیگر شناخته شده بازی می‌کند.»

قسمت پنجم «فالکن و سرباز زمستان» جمعه آینده از دیزنی+ پخش خواهد شد.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید