news-background
news-background

نویسنده ریبوت Superman معرفی شد

برادران وارنر و دی‌سی نویسندگی ریبوت «سوپرمن» (Superman) را به «تا-نهیسی کوتس» آفریقایی تبار سپردند. این فیلم با همکاری «جی.جی. ایبرامز» و کمپانی «بد ربات» او به تولید می‌رسد. از داستان و بازیگران فیلم اطلاعاتی منتشر نشده جز اینکه «هنری کویل» مشتاق بازگشت در نقش «مرد پولادین» است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

کوتس اخیراً به فیلم بلند «پاسخ نادرست» (Wrong Answer) به کارگردانی «رایان کوگلر» و بازی «مایکل بی. جوردن» پیوسته است. داستان این عنوان در مورد یک معلم ریاضی در آتلانتا است که وقتی می‌خواهد با دست بردن در نمرات دانش‌آموزانش برای مدرسه‌اش کمک مالی جمع‌آوری کند رسوایی به بار می‌آورد.

کوتس سابقه‌ی نویسندگی در نشریه «آتلانتیک» را دارد و مسائل سیاسی، فرهنگی و اجتماعی را پوشش داده است. گزارش او در سال ۲۰۱۴ (The Case for Reparations) توسط مؤسسه‌ی آموزشگاه ژورنالیسم کارتر به عنوان «برترین اثر ژورنالیستی دهه» انتخاب شد. او در «ویلج وویس»، «نیویورک تایمز» و «تایم» نیز گزارش‌هایی به نگارش درآورده است.

کوتس بعضی از کامیک‌های «پلنگ سیاه» (Black Panther) و «کاپیتان آمریکا» (Captain America) را برای مارول کامیکس نوشته و در تیتراژ پایانی «انتقام‌جویان: آخر بازی» (Avengers: Endgame) و «پلنگ سیاه» از او تقدیر شده است.

ایبرامز در سال ۲۰۱۹ قراردادی نیم میلیارد دلاری با وارنرمیدیا امضاء کرده است. کمپانی «بد ربات» او در حال توسعه‌ی دنیای سینمایی و تلویزیونی «لیگ عدالت تاریک» (Justice League Dark Universe) است که از شخصیت‌هایی چون «جان کنستانتین»، «ددمن»، «شید»، «زاتانا»، «مادام زانادو» و «چنجینگ من» تشکیل شده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۹ اسفند ۱۳۹۹ ۱۷:۴۰

اوایل سال 2000 چه فیلمایی اومد. الان چه فیلمایی داره میاد. واقع هالیوود داره میمیره

نمایش اسپویل
۹ اسفند ۱۳۹۹ ۰۲:۳۹

این ریبوت بازی هم بد بازی ئی شده . آدم حال تهوع می گیره

نمایش اسپویل
۱۱ اسفند ۱۳۹۹ ۱۵:۳۲

دقیقا، این از ترسو شدن هالیوود میاد، تمام هدف فقط شده پول و هنر دیگه جایی نداره، اونم جاشو با شعار پرکردن.

نمایش اسپویل