news-background
news-background

نخستین حضور «شان پن» در تلویزیون برای سریال جدید خالق House of Cards

در ماه می، «Beau Willimon» خالق سریال «House of Cards» بر روی یک نوع نمایش بسیار متفاوت کار می کند، که این نمایش در زمینه علمی تخیلی خواهد بود. مانند حضور «Kevin Spacey» در سریال «House of Cards» او از استعدادهایی که برندگان جوایز هستند به عنوان ستاره فیلم های خود استفاده می کند، و این بار او «Sean Penn»  را انتخاب کرده است.

این نمایش بر چالش های اولیه آزمایشی مهاجرت و استعمار سیارات دیگر توسط انسان ها تمرکز دارد، و خطراتی که در رو به رو شدن با مریخ برای روح پیش می آید. «Beau Willimon» در مورد این اثر گفته است:

"این سریال در مورد روح انسان است. در مورد نیاز ما برای رسیدن به افق های ناشناخته. در مورد افرادی که به سمت بزرگترین دستاورد های برجسته تاریخ بشر حرکت می کنند، و در مورد بهایی که باید پرداخت، خطرات و فداکاری هایی که باید از لحاظ روحی، فیزیکی، روانی برای رسیدن به آن انجام داد. درمورد این که چگونه افراد ناکامل هم گروه و متحد می شوند و بر تعداد زیادی موانع غلبه می کنند تا این عظمت شگفت انگیز را درک کنند."

در حالی که نقش «شان پن» به طور رسمی اعلام نشده، گزارش شده شخصیت این بازیگر در سریال «Tom Haggerty» نام دارد، که می توان فضانورد سابق ناسا در این پروژه باشد. «Beau Willimon» مشتاقانه گفته است:

"من استعداد عالی و کار های فوق العاده «Sean Penn» را تحسین و تمجید زیادی می کنم، و خیلی خوش شانس هستم که با هنرمند با استعدادی مثل او همکاری می کنم."

نخستین همکاری بین شبکه های تلویزیونی ایالات متحده یعنی « Hulu»، (که اخیراً به خاطر جایزه سریال «The Handmaid's Tale» به موفقیت رسیده است) و «Channel 4» در سال آینده برای آغاز کار این نمایش با هم همکاری می کنند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید