news-background
news-background

تاریخ پخش فصل پنجم Money Heist در دو بخش اعلام شد

فصل پنجم و پایانی «خانه کاغذی» (La Casa De Papel) یا «سرقت پول» (Money Heist) در دو بخش و به فاصله چند ماه پخش خواهد شد. نت‌فلیکس با انتشار تریلری جدید اعلام کرده است که بخش اول از فصل پنجم ۳ سپتامبر ۲۰۲۱ (۱۲ شهریور ۱۴۰۰) و بخش دوم از فصل پنجم ۳ دسامبر ۲۰۲۱ (۱۲ آذر ماه ۱۴۰۰) روی ایر می‌رود.

فصل پنجم به نویسندگی «الکس پینا» و تهیه‌کنندگی «ونکوور میدیا» در قالب ۱۰ اپیزود ساخته شده و فیلمبرداری آن از ۳ آگست (۱۳ مرداد ماه ۱۳۹۹) در اسپانیا آغاز شده بود. «میگل آنخل سیلوستره» و «پاتریک کریادو» به بازیگران فصل بعدی پیوستند.

در این سریال «اورسلا کوبرو» در نقش «توکیو»، «آلوارو مورته» در نقش «پروفسور»، «ایتزیار ایتونیو» در نقش «لیسبون»، «پدرو آلونسو» در نقش «برلین»، «میگل هران» در نقش «ریو»، «جیمی لورنته» در نقش «دنور»، «استر آسبو» در نقش «استوکهولم»، «انریکه آرسه» در نقش «آرتورو»، «دارکو پریک» در نقش «هلسینکی»، «هوویک کچکریان» در نقش «بوگوتا»، «لوکا پروس» در نقش «مارسی»، «بلن کوستا» در نقش «مانیلا»، «فرناندو کایو» در نقش «کورونل تامایو»، «رودریگو د لا سرنا» در نقش «پالرمو»، «نجوا نیمری» در نقش «بازرش سیرا» و «خوزه مانوئل پوگا» در نقش «گاندیا» ظاهر شده‌اند.

تولید فصل پنجم سریال «خانه کاغذی» به عنوان پربیننده‌ترین سریال اسپانیایی زبان نت‌فلیکس تا امروز و تا پیش از پخش «لوپن» (Lupin) پربیننده‌ترین سریال غیر-انگلیسی شبکه، هفته گذشته به پایان رسیده بود.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.  

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید