news-background
news-background

نام «تام هاردی» در Venom 2 برای اولین بار به عنوان داستان‌پرداز ذکر خواهد شد

 

هاردی با «فیس‌تایم» چندین ماه وقت صرف یافتن داستان درست برای «ونوم ۲» کرده است.

 

«تام هاردی» در چندگانه «ونوم» (Venom) سونی نقش اصلی را بازی می‌کند و قرار است در دنباله «ونوم: بگذار کشتار به پا شود» (Venom: Let There Be Carnage) بازخواهد گشت. «کلی مارسل» نویسنده فیلمنامه این دنباله به‌تازگی در مصاحبه با مجله «امپایر» فاش کرده است که با «ونوم ۲» نام هاردی برای اولین بار به عنوان «داستان‌پرداز» (Story By) ذکر خواهد شد. مارسل می‌گوید هاردی چندین ماه وقت صرف یافتن داستان درست برای دنباله کرده است. در این فیلم هاردی و «میشل ویلیامز» در مقابل شخصیت شروری به نام «کارنج» با بازی «وودی هارلسون» قرار می‌گیرند.

مارسل می‌گوید: «ذکر شدن نامش به این شکل برای او تازگی دارد. اما مشارکت او در این سطح تازگی ندارد. او ۱۰۰ درصد به کارهایی که می‌سازد متعهد است. به ازدواج «ونوم» درآمده. عاشق این شخصیت است. در آنچه که فکر می‌کند بهتر است اجرا شود مشارکت کامل دارد.»

«امپایر» گزارش می‌دهد که نام مارسل به عنوان تنها نویسنده فیلمنامه ذکر خواهد شد، اما او بحث‌هایی طولانی با هاردی در مورد اینکه «ونوم» و «کارنج» یا «کلتوس کسدی» قاتل زنجیره‌ای چگونه رویارو شوند داشته است. این نویسنده می‌گوید: «او قلم برنمی‌دارد و نمی‌نویسد. ما چندین ماه از طریق «فیس‌تایم» وقت صرف کردیم تا داستان را پیدا کنیم، ایده‌پردازی کنیم، ببینیم چه چیزی جواب می‌دهد، و چه چیزی نه. سپس بحث‌های این سه ماه را برداشتم و به مدت سه ماه به آرامی در جایی مخفی شدم، و فیلمنامه را نوشتم.»

قسمت اول «ونوم» توسط مارسل، «جف پینکنر» و «اسکات رزنبرگ» نوشته شده بود و نام پینکر و رزنبرگ به عنوان «داستان‌پرداز» ذکر شد. مارسل در قسمت دوم تنها نویسنده فیلم است و داستانی را به نگارش درآورده که امیدوار است مانند قسمت اول به فروش ۸۵۶ میلیون دلاری در سراسر دنیا بینجامد.

«اندی سرکیس» برای «بگذار کشتار به پا شود» بر روی صندلی کارگردانی نشسته و چهارمین فیلم بلند خود را در این مقام تجربه می‌کند. از جلوه‌های ویژه قسمت اول «ونوم» انتقادات زیادی شد اما با کارگردانی سرکیس که استاد بازی در صحنه‌های موشن کپچر است، انتظار می‌رود دنباله فیلم از این حیث ارتقاء پیدا کرده باشد.

«ونوم: بگذار کشتار به پا شود» در حال حاضر قرار است ۲۴ سپتامبر اکران شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید