news-background
news-background

مینی‌سریال Parasite با همکاری «بونگ جون هو» و «آدام مک‌کی» ساخته می‌شود

شبکه‌ی HBO براساس فیلم تحسین‌شده‌ی «انگل» (Parasite) به کارگردانی «بونگ جون هو» یک مینی‌سریال تولید می‌کند. جون-هو و «آدام مک‌کی» کارگردان فیلم‌های «معاون»‌ (Vice) و «رکود بزرگ» (The Big Short) هر دو به عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی در پروژه مشارکت خواهند کرد. هنوز مشخص نیست که سریال بازسازی انگلیسی زبان فیلم است یا نوعی اسپین‌آف.

«انگل» که یکشنبه شب گذشته جایزه‌ی گلدن گلوب بهترین فیلم خارجی زبان را تصاحب کرده،‌ یکی از مدعیان کسب اسکار نیز خواهد بود. این فیلم داستانی در مورد یک خانواده‌ی فقیر کیم روایت می‌کند که با بهانه‌های مختلف سعی می‌کنند به زندگی یک خانواده‌ی ثروتمند نفوذ کنند. اما همچون دیگر آثار جون-هو، شرایط پیچیده‌ای رقم می‌خورد و نقشه‌های خانواده‌ی کیم از مسیر خارج می‌شوند. مینی‌سریال «انگل» در استودیوی «هایپرآبجکت» مک‌کی، سی‌جی اینترتینمنت و کیت استریت پیکچرز تولید می‌شود.

مک‌کی قراردادی پنج ساله با HBO به امضاء رسانده و قرار است یک مینی‌سریال در مورد «جفری اپستین» هم برای شبکه بسازد. او سابقه‌ی همکاری در پروژه‌های تلویزیونی دیگر شبکه از جمله «وراثت» (Succession) را دارد. مک‌کی علاوه بر این تهیه‌کنندگی و کارگردانی سریال درامی در مورد «لس آنجلس لیکرز» در دهه‌ی ۱۹۸۰ میلادی را هم برعهده گرفته است. فیلمبرداری اپیزود آزمایشی این سریال اکتبر گذشته به پایان رسید.

«انگل» هفتمین فیلم بلند جون-هو بود و در جشنواره‌ی فیلم کن برنده‌ی نخل طلا شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۰ دی ۱۳۹۸ ۱۱:۲۴

واقعاً عالیه

نمایش اسپویل