news-background
news-background

میزان فروش جهانی مجموعه ی «The Conjuring» از مرز یک میلیارد دلار گذشت

فیلم «Annabelle: Creation»با شروع اکران در سینماها توانست از فروش خوبی در گیشه برخوردار شود و مجموعه فیلم های «The Conjuring» را از یک بیلیون دلار در گیشه سراسری جهانی عبور دهد. فیلم «The Conjuring » با اکرانش در سال 2013 سبب موفقیت های بعدی فیلم های «جیمز وان» در گیشه شد. این فیلم داستان «اد و لورین» را روایت می‌کند که زوج شکارچی ارواح هستند و بخش عمدی از داستان بر رمز و راز خانه خالی از سکنه روستایی دور افتاده متمرکز است. این داستان بر اساس شخصیت ها و داستان هایی واقعی ساخته شده است. در سکانس هایی از فیلم از عروسکی به نام «آنابل» سخن به میان آمد که رمز و راز شیطانی در آن نهفته بود و وان و کمپانی برادران وارنر را بر آن داشت که فیلمی مستقل از روی داستان آن بسازند. بدین ترتیب مجموعه ای از فیلم های مربوط به داستان های پررمز و رامز ماورالطبیه به دست او شکل گرفت. تیم سازنده بعد از موفقیت های به دست آمده از نسخه ی اول «احضار روح» و «آنابل» تصمیم به ساخت نسخه ی دومی از «احضار روح» گرفتند و پس از آن نیز مشغول ساخت فیلمی جدید در رابطه با «آنابل» شدند. فیلمی که مدتی از اکران آن می گذرد و تاکنون توانسته از مرز 170 میلیون دلار فروش بگذرد.

فیلم های این مجموعه تا کنون توانسته اند به فروش بیش از یک میلیارد دلار در سراسر جهان دست یابند و مطمئناً فیلم جدید آنابل هم در فروش جهانی اش به این رقم خواهد افزود. کمپانی برادران وارنر این پیشرفت چشمگیر را جشن گرفت و اعلام کرد:
ما به موفقیت Annabelle: Creation بسیار افتخار می‌کنیم که باعث شده تا فیلم دیگری از مجموعه Conjuring بسیار موفق شود و به ساخت آن ادامه دهیم. به همکارانم در نیو لاین سینما، تیم بازاریابی و توزیع مجرب و همه کسانی که انرژی خلاقانه شان باعث این موفقیت شده تا مخاطبان فیلم در سراسر جهان از داستان های ترسناک لذت ببرند، تبریک می‌گویم،  

نکته ی قابل توجه فیلم های ترسناک «احضار روح» و «آنابل» ساخته شدن شان با بودجه های بسیار اندک است. آن ها توانستند با کمترین بودجه از حداقل پایین/ تا متوسط به موفقیت برسند. فیلم اول آنابل با بودجه 6.5 میلیونی ساخته شد و در حال حاضر بودجه فیلم جدید آن 15 میلیون دلار بوده است. همینطور اولین فیلم Conjuring با بودجه ای بیست میلیونی کار خود را به پایان برد در حالی که نسخه دوم آن 40 میلیون بودجه داشت. البته این رقم هزینه های بازاریابی و پخش فیلم را در بر نمی‌گیرد.

در حال حاضر دو فیلم فرعی دیگر از «Conjuring» نیز در حال ساخت است و «Conjuring 3» نیز در آینده نزدیک کلید خواهد خورد. شخصیت های معرفی شده در این فیلم ها به نظر از همه جهت مناسب هستند که در جهان با موفقیت خوبی رو به روشده اند. از این رو امیدواریم این موفقیت در فیلم های دیگر نیز ادامه یابد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید