news-background
news-background

موسیقی تیتراژ فیلم Mortal Kombat منتشر شد

«مورتال کامبت» (Mortal Kombat) برای افرادی که در دهه‌ی ۱۹۹۰ زیست کردند از چند وجه خاطره‌انگیز است. از یک سو فیتالیتی‌ها و از سوی دیگر موسیقی به‌یادماندی «تکنو سندرم». در اقتباس سینمایی از بازی «موتال کامبت» در سال ۱۹۹۴ این موسیقی به بهترین نحو به کار گرفته شد. «بنجامین والفیش» آهنگساز ریبوت «مورتال کامبت» که به زودی از HBO Max و سالن‌های سینما پخش خواهد شد، امسال این موسیقی کلاسیک را با نسخه‌ی جدید فیلم سازگار کرده.

والفیش حتی پیش از شروع فیلمبرداری ریبوت «مورتال کامبت» بر روی این آهنگ کار کرده بود، اما برادران وارنر ساعاتی پیش این قطعه را منتشر کرد. نسخه‌ی جدید به‌شکل بی‌نقصی مدرن شده و بدون تردید هواداران بازی‌ها را سر ذوق خواهد آورد.

در خلاصه داستان رسمی فیلم آمده است: «کول یانگ یک مبارز ام‌ام‌ای است که به تحمل ضربات سخت برای دریافت پول خو گرفته اما از میراث خود یا اینکه چرا امپراطور «شانگ سونگ» بهترین جنگجویش «ساب-زیرو» را برای به دام انداختنش فرستاده آگاهی ندارد. کول برای محافظت از خانواده‌اش با راهنمایی «جکس» سرهنگ نیروهای ویژه که مانند او با نشان اژدهای عجیبی به دنیا آمده، «سونیا بلید» را جستجو می‌کند. دیری نمی‌گذرد که کول خودش را در معبد «لرد ریدن» می‌یابد، یک «خدای ارشد» و محافظ «ارث‌رلم» که به دارندگان نشان اژدها پناه می‌دهد. کول در آن‌جا توسط جنگجویانی باتجربه مانند «لیو کانگ»، «کونگ لائو» و «کانو» آموزش می‌بیند تا آماده‌ی نبرد با دشمنان «اوت‌ورلد» شود.»

کارگردانی ریبوت «مورتال کامبت» به «سایمون مک‌کوید» سپرده شده است. این فیلم ۲۳ آوریل (۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰) از شبکه‌ی HBO Max و سالن‌های سینما پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۱ فروردین ۱۴۰۰ ۱۴:۱۴

بدرد باشگاه میخوره نه مورتال کامبت

نمایش اسپویل
۲۱ فروردین ۱۴۰۰ ۱۰:۰۲

:|

نمایش اسپویل