news-background
news-background

موزیک ویدیوی «بیلی آیلیش» برای فیلم No Time To Die منتشر شد

«بیلی آیلیش» فوریه گذشته موسیقی تیتراژ فیلم «وقتی برای مردن نیست» (دانلود فیلم No Time to Die با لینک مستقیم) را منتشر کرده بود، اما چند هفته بعد این فیلم بنا بر مشکلات ناشی ویروس کرونا تا ماه نوامبر به تعویق افتاد. آیلیش حالا با نزدیک شدن به زمان اکران قسمت جدید چندگانه‌ی «جیمز باند» با بازی «دنیل کرگ»، موزیک ویدیوی آن ترانه را هم رونمایی کرد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

این ویدیو توسط «دنیل کلایمن» کارگردانی شده و در آن در بخش‌هایی از تصاویر فیلم استفاده شده است. آهنگسازان این ترانه برادر آیلیش فینیاس و «استیون لیپسون» بوده‌اند، تنظیم ارکسترال آن را «هانس زیمر» و «مت دانکلی» انجام داده‌اند و گیتار ترانه کار «جانی مار» است. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

آیلیش ۱۸ ساله جوان‌ترین خواننده‌ی تیتراژ آغازین فیلم‌های «جیمز باند» لقب گرفته است. او می‌گوید: «از تمامی جهات مشارکت در این فیلم باورکردنی نیست. خلق ترانه‌ی تیتراژ برای فیلمی در چندگانه‌ای اسطوره‌ای باعث افتخار است.» فینیاس اضافه می‌کند:‌ «نوشتن موسیقی تیتراژ برای یک فیلم باند چیزی است که در تمام زندگی‌مان رؤیایش را داشته‌ایم. ترکیبی به‌یادماندنی‌تر از سینما و موسیقی برای فیلم‌هایی چون «پنجه طلایی» (Goldfinger) و «زندگی کن و بگذار بمیرند» (Live and Let Die) وجود ندارد. ما خوشبخت بودیم که نقش کوچکی در این چندگانه‌ی اسطوره‌ای داشتیم، زنده‌ باد ۰۰۷.»

این فیلم به کارگردانی «کری فوکوناگا» و بازی ستارگان دیگری چون «رامی مالک»، «لئا سیدو»، «لاشانا لینچ»، «آنا دی آرماس»، «نایومی هریس»، «بن ویشا»، «جفری رایت» و «رالف فاینس» قرار است ۱۲ نوامبر آینده (۲۱ آبان ماه ۱۳۹۹) اکران شود.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۳ مهر ۱۳۹۹ ۲۳:۱۴

حرفات با هم تناقض داره و نمی‌دونم چجوری همچین نتیجه‌گیری‌هایی می‌کنی از حرف‌های من. ولی بیلی یه خواننده خیلی خوب و با استعدادیه تو اغلب جنبه‌ها، که صدای خوب هم شاملش میشه. حالا باز "صدا" هم تقریبا میشه گفت یه معیار نسبی هستش و به سلیقه افراد برمی‌گرده، و گیریم صداشم خوب نباشه، متن‌‌های قوی آهنگ‌هاش رو چجوری می‌خوای توجیه کنی؟ یک معیار خیلی مهم تو موسیقی که به نظر من از صدای خواننده هم مهم‌تره، توانایی خواننده تو نوشتن متن‌ آهنگ‌هاش یا به اصطلاح lyricist بودن خواننده‌س که بیلی تو این زمینه خیلی قوی ظاهر شده همیشه. پس الکی بحث استعداد رو وسط نکش... مخصوصا وقتی پای خواننده‌ پرطرفداری مثل بیلی در میونه؛ هیچ‌کسی همین‌جور الکی و بدون توانایی تو رشته‌ای که توش فعالیت می‌کنه به چنین شهرت و محبوبیتی که بیلی داره دست پیدا نمی‌کنه (البته این بین باید کارداشیان‌ها و امثالهم رو فاکتور گرفت... که البته اون‌ها هم شاید معروف باشن، ولی "محبوب" نیستن).

نمایش اسپویل
۳ تیر ۱۴۰۰ ۰۲:۲۸

کسی که داره تفتش میده شمایی, این عزیز داره به هر زبونی بهت میگه صدا سلیقه ای هست و بیلی حتما استعداد نوشتن و ساختن موسیقی داشته که این قدر شناخته شده اما شما کلا به شدت درمقابل فهمیدن مقاومت میکنی و مرغت یه پا داره.

نمایش اسپویل
۱۹ مهر ۱۳۹۹ ۱۲:۰۴

این همه نوشتی خودت جواب خودت رو دادی!!! پس صدا مهم نیست لیریک هرکی نوشت عیبی نداره مهم معنیه!!!! در آخر هم رسیدیم به این که سلیقه ایه!!!! خب داداش من بگو من طرفدار این خوانندم چشمام رو هم بستم هیچ عیبی رو هم قبول نمیکنم !!!! چرا هی داری تفتش میدی!!!؟؟؟

نمایش اسپویل
۱۸ مهر ۱۳۹۹ ۱۴:۳۰

مشکل شما هم همینه؛ می‌بینید مردم نظر منفی میدن شما هم تحت‌تأثیر این جو قرار می‌گیرید و میاینو نظر منفی میدین. سر انتخاب شدنش برای خوندن تیتراژ باند هم حرفْ زیاد بود پشت‌ سرش و کامنت‌های پست مربوط به اون خبر تو همین سینمای خودمون هم گواه این مسئله‌س. ولی نظرات زیر پست منتشر شدن آهنگ کاملا در تضاد با اون نظراته؛ همه با آهنگ حال کردنو و میگن حتی از Writing's on the Wall هم بهتره! پس شما هم قبل اینکه همینجور الکی کوبیده درست کنی اول ببین گوشت زیر دستت چیه، بعد کباب کن! پ. ن: آهنگ‌هاش رو با برادرش مینویسه؛ صددرصدی نیس بگی که کلا اون می‌نویسه یا بیلی خودش تنهایی مینویسه، با هم می‌نويسن. راجع به "صدا" هم بگم که من چنین حرفی نزدم که صدا اصلا مهم نیس، گفتم مهم‌ترین فاکتور برای سنجش به خواننده نیست و میتونه سلیقه‌ای با‌شه. هیپ‌هاپ مثال بارز ارزش songwriting هستش که برای من از صدا هم مهم‌تره. شما کدوم رپر رو میشناسی که صداش خوب باشه؟ (منظورم از "خوب" چیزی مثل صدای ادل یا درکل خواننده‌های پاپه. تو رپ حتی پیش میاد که صدای یارو اصلا جالب نباشه و شاید اصلا حاضر نباشی صداش رو موقع حرف زدنم گوش بدی، نمونه‌شم Lil Wayne؛ ولی من آهنگ مونالیزاش رو علی‌رغم طولانی بودنش بالای ٧٠-۶٠ بار گوش دادم (فک نکنم هیچ‌کدوم از آهنگ‌های ادل رو هم که خواننده مورد علاقمه انقدر پلی کرده باشم). این رو هم بگم که این سلیقه‌ی منه و قصد تحمیل کردنش رو ندارم برای سلیقه شما هم احترام قائلم. ولی شما یکم داری تند میری. بیلی خواننده خوبیه و همینکه شما ازش خوشتون نمیاد دلیل نمیشه که بیاید بکوبینش. من خودم مثلا زیاد با موسیقی تیلور سویفت حال نمی‌کنم، ولی هیچ‌موقع تا الان جایی نگفتم که مثلا الکی بولد شده یا خواننده خوبی نیس یا هرچی؛ چون می‌دونم طرفدارهای زیادی داره و این موضوع برمیگرده به طبع من که با آهنگ‌هاش زیاد لذت نمی‌برم!)

نمایش اسپویل
۱۶ مهر ۱۳۹۹ ۲۱:۲۷

درسته صدا اصلا مهم نیست خخخخ. لیریک هاش مهمه و آهنگ سازیش که تا اونجایی که میدونم برادرش این استعداد رو داره و کارهاش رو اکثرا اون انجام میده. بحث استعداد اومد جلو اسم چند تا آدم موفق در این صنعت به ذهنم اومد(تتلو-اندی-.....) !!!!! طرفداری از یک نفر جدا از بحث های دیگره.یه دور بزن تو فیسبوک یا سایتهای اجتماعی نظرات خیلی جالبی نوشتن در مورد این پست(همش منفی)!!!!!

نمایش اسپویل
۱۱ مهر ۱۳۹۹ ۱۲:۵۸

یادش بخیر یه زمانی خواننده ها صدا و استعداد داشتن.

نمایش اسپویل
۱۲ مهر ۱۳۹۹ ۱۱:۵۵

فقط استعدادش برا شما مشکل داره؟پس قبول داری که صدا نداره!!!!چون ایرادی در مورد صداش نگرفتی!!!!

نمایش اسپویل
۱۱ مهر ۱۳۹۹ ۲۳:۲۶

الان یعنی بیلی استعداد نداره؟ یکم طرفو بشناس بعد فکت صادر کن درباره‌ش...

نمایش اسپویل